Plucie...

1. Data: 2016-09-04 17:20:03

Temat: Plucie...
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pomorska.pl/wiadomosci/wloclawek/a/szokuj
aca-historia-kierowca-w-ossowie-oplul-mlodego-holend
ra-bo-jest-sniady,10586436/

Plują, a potem zdziwieni i oburzeni, że obcokrajowcy Polaków wyzywają w
grach komputerowych...
PIS to stan umysłu.

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2016-09-05 08:49:45

Temat: Re: Plucie...
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

> [...]
dra-bo-jest-sniady,10586436/

>Plują, a potem zdziwieni i oburzeni, że obcokrajowcy Polaków wyzywają w

I wysylaja ministrow do UK

3. Data: 2016-09-05 17:30:18

Temat: Re: Re:Plucie...
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

> zaprezentowanej logiki.
>Plują, a potem zdziwieni że im wyroków nie chcą drukować ;)

Naczy plują, że nie chcą drukować, zanim nie chcą drukować. Wot ulęgło się
"logicznie" pod kopułą pokjeżysty dębskiego, prawdziwego korwinisty,
wyznawcy miłości do "silnego" pana kurdupla :-)

4. Data: 2016-09-05 18:27:41

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

"Ghost" <n...@d...pl> Wrote in message:

>Stylistyka jak z czytania z księgi

Ojacie, nie przypuszczałem, że ktoś ci czyta usenet - ale wobec całokształtu
nie powinno dziwić :-)

5. Data: 2016-09-05 22:12:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-05 o 18:27, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

> Ojacie

Ja cie bardziej ;)

Dębska

6. Data: 2016-09-06 08:39:44

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2016-09-05 o 18:27, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

>Ja cie bardziej

Mylisz mnie z ikselom :-)

7. Data: 2016-09-06 10:42:24

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-05 o 15:02, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
aca-historia-kierowca-w-ossowie-oplul-mlodego-holend
ra-bo-jest-sniady,10586436/

> Nie wiadomo kto

Wiadomo. Człowiek chory.

> i dlaczego opluł.

Miał ślinotok i nie mógł się powstrzymać. Tylko przypadkiem na Holendra
trafiło.

> Pozwól wie że przedstawię
> kontrwnioski z tego zdarzenia starając się jednak dostosować do
> zaprezentowanej logiki.
> Plują, a potem zdziwieni że im wyroków nie chcą drukować ;)

Plują na obcokrajowca, bo rodacy nie chcą wydrukować wyroków?
Musisz się bardziej postarać z tym dostosowaniem logiki.

Pozdrawiam
Piotr

8. Data: 2016-09-06 13:19:47

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

>Plują na obcokrajowca, bo rodacy nie chcą wydrukować wyroków?

Dębski już chyba tu wszystkim (mającym dość cierpliwości) wytłumaczył, że
coś pisze, ale nie końca wie co chce powiedzieć i czy się z tym zgadza.

efekt włażenia w dupę każdemu
Nie ma mnie.
Polski Judasz
Jadąc do Frisco...
zaprawdę warto wracać do swoich starych postów