Płukanie gardła solą ???

11. Data: 2002-11-18 13:21:19

Temat: Re: Płukanie gardła solą ???
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" napisał ...

> A bodajże Reymont opisywał metodę wsadzania chorego do pieca, i
> też niektórym osobnikom pomagało.

Nie Reymont, tylko Prus.
Optymalny czas kuracji wynosił cztery zdrowaśki.
A osobnik nazywał się Rozalka i umarł tylko dlatego,
że choroba zbyt szybko z niego wychodziła.
Co w przypadku pułkania gardła solą raczej
nikomu nie grozi. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

12. Data: 2002-11-18 13:49:04

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:arapf8$hd3$1@news.tpi.pl...

> Nie Reymont, tylko Prus.

Nie bedę się sprzeczał :-) Obecnie mozna szybkość wychodzenia
choroby dawkować, wrażając łeb osobnika do mikrofali. Komputerek
sam dobierze ilość ciepła, w zależności od masy...
Obstaję przy swoim, i proponuję Małej Mi gardła, ani podobnych
organów, solą nie płukać :-)

Pozdrawiam Małe Mi
jfk

13. Data: 2002-11-18 14:03:19

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja proponuję panu JFK zmienić grupę, bo tutaj ludzie szukają pomocy, a nie
dowcipów.

14. Data: 2002-11-19 08:17:07

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:arapf8$hd3$1@news.tpi.pl tako rzecze Mała Mi

> Nie Reymont, tylko Prus.
> Optymalny czas kuracji wynosił cztery zdrowaśki.
> A osobnik nazywał się Rozalka i umarł tylko dlatego,
> że choroba zbyt szybko z niego wychodziła.
Kiedyś, na jakieś imprezie, ktoś zaproponował nazwać nowy model
mikrofalówki "Rozalka" i skalę timera wyskalować w zdrowaśkach.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

15. Data: 2002-11-19 10:31:36

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno nazwać taki szkodliwym. TO JEST BANDYTYZM POŁĄCZONY ZE
> SKRAJNYM NIEUCTWEM. Nigdy nie pukaj gardła solą.

A mi polecił to lekarz.....i uwierz, było bardzo skuteczne, śluzówki mej
podsuszonej nie nadwerężyło.
Ola

16. Data: 2002-11-25 18:07:23

Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za komentarz, sumiałem się ale dalej nie wiem czy tak czy
nie, zdania są widać podzielone :-) wypłukałem - ból gardła przeszedł po
dniu

nowy preparat na eczeme ???
REHABILITACJA
Anatomia...