Płyny oddechowe - perfubrom

1. Data: 2002-12-21 12:58:53

Temat: Płyny oddechowe - perfubrom
Od: "Piotr Gadecki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuję wszelkich informacji na temat płynów używanych do oddychania
zamiasta mieszanek oddechowych gazowych stosowanych przy bardzo głebokich
nurkowaniach. Wiem to nie grupa nurkowa, ale to zagadanienie ma też
zastosowanie w medycynie...
Głównie chodzi mi o perfubrom (chyba tak to się pisze?) i jemu podobne...
Za wszelkie informacje z góry dziękuję.
Wdzięczny byłbym tez za polecenie jakichś pozycji książkowych, nie tylko
stron inetowych...

Pozdrawiam,

Piotr

2. Data: 2002-12-21 19:53:26

Temat: Re: Płyny oddechowe - perfubrom
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A na czlowieku robili eksperymenty z oddychaniem plynami?? Ja chyba myszke
widzialem, ale czlowieka jeszcze nie. Jaki nurek by sie zgodzil ;)
BTW kto ogladal Glebie?

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2002-12-21 20:25:14

Od: "Piotr Gadecki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza się na myszach już robiono takie doświadczenia.
Na człowieku są w planach próby tylko szukają chętnego, który by zszedł
ryzykując swoje życie na głębokość poniżej 1000 m, albo przynajmniej się
zgodził na sprężenia w komorze deco, ale to zawsze jest ryzykowne bo jaka
decompresja itd... to w szystko jest w fazie doświadczeń, tak jak kiedyś na
podstawie prób i błędów tworzono dzisiejsze tablice dekompresyjne...

BTW
Ale czego się nie robi dla nauki i bycia pierwszym, w końcu kiedyś robiono
wszystko żeby wysłać człowieka w kosmos, co dzisiaj już nie wzbudza
większych emocji, natomiast zchodzenie coraz głębiej pod wode jeszcze ciągle
tak niestety :(((
Wiesz jak to mówią jak zginie kosmonauta czy jakiś lotnik to powiedza szkoda
go że z ginął, a jak ginie nurek to mówią a po co się on tam pchał !!!

Pozdrawiam i ciągle oczekuję na jakieś info na temat perfubromu,

Piotr

4. Data: 2002-12-21 22:08:35

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi, ale jak google tego nie pokazuje to pewnie nazwa zla ;) Zobacze
moze jakims Kopernikiem poszukam.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

5. Data: 2002-12-22 14:35:07

Od: "sender" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

perflubron
http://www.allp.com/Oxygent/FAQ1201.htm

6. Data: 2002-12-22 14:51:35

Od: "sender" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.scienceweb.org/movies/abyss.html
> [...]
> Za wszelkie informacje z góry dziękuję.
> Wdzięczny byłbym tez za polecenie jakichś pozycji książkowych, nie tylko

Wesołych Świąt.
Edmonton Protocol
Seks w czasie okresu
"Dopalacze" podczas sesji egzaminacyjnej
dziwny problem z gardłem