Płyta ceramiczna z ramką czy bez?

1. Data: 2007-08-21 20:35:15

Temat: Płyta ceramiczna z ramką czy bez?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie doświadczenia z płytami ceramicznymi? Czy ramka stalowa
(inox) raczej przydaje się czy raczej jest utrapieniem podczas
wycierania płyty?

2. Data: 2007-08-21 20:43:20

Temat: Re: Płyta ceramiczna z ramką czy bez?
Od: Marek Mandalewski <n...@t...numeru> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie macie doświadczenia z płytami ceramicznymi? Czy ramka stalowa
> (inox) raczej przydaje się czy raczej jest utrapieniem podczas
> wycierania płyty?

Na dwoje babka wróżyła. Obecnie mam z ramką i wycieranie płyty jest
cokolwiek upierdliwe. Z drugiej strony - kilka razy coś mi wykipiało i
gdyby nie ramka - to by się rozlało po blacie i podłodze.

--
MM

3. Data: 2007-08-21 21:15:04

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam nie widzę żadnych problemów z ramką. Wyciera się tak samo łatwo,
jakby jej nie było. Za to, gdy wykipi to wyciera się samą płytę (z ramką) a
nie blat, podłogę i bliższe okolice.
Sąsiadka ma bez ramki i już ma kawałek płyty ubity, jak przesuwała garnek po
blacie i ten stuknął w krawędź,
Jacek

4. Data: 2007-08-22 07:43:15

Od: "Tequila" <pawel.skoczylas[nospam]@konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie doświadczenia z płytami ceramicznymi? Czy ramka stalowa
(inox) raczej przydaje się czy raczej jest utrapieniem podczas
wycierania płyty?

zgadzam się z kolegami wcześniej, dodam jeszcze to, że w przypadku płyty z
ramką możesz mieć problem z postawieniem obok siebie dwóch dużych garnków
lub jednego wielkiego ( jak na słoiki jakieś) tak, żeby środek garnka był
nad polem grzejnym. Jak krawędź garnka będzie stała na ramce, to nie będzie
przewodzenia ciepła i będzie się grzaż powietrze pod garnkiem.

Tequila

5. Data: 2007-08-22 22:42:47

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie doświadczenia z płytami ceramicznymi? Czy ramka stalowa

moja płyta ma boczne paski (lewy, prawy)
Rzeczywiście wydaje się, że te paski przydają się bo można przypadkowo
ukruszyć, stukając garem w bok.
Czyści się gorzej bo resztki wchodzą między płytę i ramkę.
Jak się troszkę wyleje to zdążysz wytrzeć ścierką zanim wyleje się po
meblach, ale jak więcej to ramka nie pomoże.

Obchodząc sie ostrożnie aby nie uderzyć w bok płyty (bez ramki), wybrałbym
płytę bez ramki.

6. Data: 2007-08-23 11:03:57

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/23/2007 12:42 AM, JerzyR napisał(a):

> Jak się troszkę wyleje to zdążysz wytrzeć ścierką zanim wyleje się po
> meblach,
Pod warunkiem, że stoisz przy płycie i pilnujesz. :-)

> ale jak więcej to ramka nie pomoże [...]
U nas przez 6 lat takie "więcej" się nie zdarzyło.

Dodatkowo ramka pozwala na zalanie na dłuższy czas całej płyty wodą z
płynem i skuteczne odmoczenie spalenizny.

Natomiast czyszczenie połączenia ramki z płytą rzeczywiście nie jest
wygodne.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

7. Data: 2007-08-24 09:15:01

Od: Robert Steward <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tequila napisał(a):

> [...]
> garnka był nad polem grzejnym. Jak krawędź garnka będzie stała na ramce,
> to nie będzie przewodzenia ciepła i będzie się grzaż powietrze pod

potwierdzam, to spory jest minus ramki :(

--
"Mam Daewoo Tico w kolorze twoich oczu, zainteresowana?"

Sprzęt AGD do zabudowy kuchni - Gdzie najtaniej w okolicach Krakowa?!
zlewozmywak granitowy - gdzie?
parkiet do łazienki
zmywarka Candy nie pobiera wody
TBS a wynajem osobie trzeciej