Płytki klinkierowe na mokrej powierzchni tarasu

1. Data: 2004-10-17 17:54:42

Temat: Płytki klinkierowe na mokrej powierzchni tarasu
Od: "Peesy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie w tym temacie.
Mokry taras - wylewka betonowa (pada teraz co chwilę). Mam do położenia
płytki klinkierowe. Mój "kaflarz" mówi, że nie ma problemu. Atlas plus, a
że trochę mokro. Mam jakieś mieszane odczucia. Może jakaś folia i odczekać
kilka dni? Co Wy na to?

pozdrawiam
Peesy

1. Data: 2004-10-17 17:57:38

Od: Pawel Sawka <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Peesy <p...@w...pl> napisał:
> [...]
> że trochę mokro. Mam jakieś mieszane odczucia. Może jakaś folia i odczekać

Troszkę wody na pewno nie przeszkadza, klej wiąże się chemicznie z wodą.
Ja bym się nie martwił.

--
* Paweł Sawka sawka at tu.koszalin.pl RLU#79732 *
* while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done *

1. Data: 2004-10-17 17:59:40

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Oct 2004 19:54:42 +0200 I had a dream that Peesy <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> że trochę mokro. Mam jakieś mieszane odczucia. Może jakaś folia i odczekać

Sugerujesz, że pod folią to jakoś samo magicznie wyschnie? :)

A ja bym kładł - woda tam nie przeszkadza IMHO.

1. Data: 2004-10-17 18:24:02

Od: "Peesy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Sugerujesz, że pod folią to jakoś samo magicznie wyschnie? :)

Samo nie. Ale jak pada deszcz to przez folię więcej nie nasiąka wylewka.
Jak nie pada
folia jest zdejmowana i schnie.
Trochę przeschnie. Nie wiem. Zastanawiam się i stąd moje pytanie.

> A ja bym kładł - woda tam nie przeszkadza IMHO.
No i oto mi chodziło. Czyli kładę. Dzięki.

1. Data: 2004-10-18 10:27:02

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Peesy" <p...@w...pl> wrote in message news:ckudc9$12c$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
> Jak nie pada
> folia jest zdejmowana i schnie.
> Trochę przeschnie. Nie wiem. Zastanawiam się i stąd moje pytanie.

Tylko jak zacznie przesychac po położeniu a było bardzo wilgotne to na
krawedziach plytek mogą sie pojawić wżery.

Zaslav

1. Data: 2004-10-18 10:29:11

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> napisał
w wiadomości news:cl05u3$i68$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...] Tylko jak zacznie przesychac po położeniu a było
> bardzo wilgotne to na krawedziach plytek mogą sie pojawić wżery.

A one są na zawsze czy można się tego jakoś pozbyć?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-10-18 10:54:16

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zagruntowałbym ten beton jakimś unigruntem, to będą grosze.
JaC

> Zastanawiam się i stąd moje pytanie.

Usunięcie Farby olejnej ze ściany
sprzet amica - lodowka, kuchnia