Płytki krwi a ciąża

1. Data: 2005-09-28 15:09:39

Temat: Płytki krwi a ciąża
Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do hematologa lub ginekologa.
Dwa lata temu urodziłam dziecko i w trakcie trwania ciąży płytki krwi
oscylowały między 300 a 400. Po ciąży jak zrobiłam wyniki (jakieś 2
miesiące po) płytek było 510. Poszłam do hematologa a ten sie zdziwił że
lekarz ogólny wysłał mnie do hematologa z takim wynikiem. Twierdził że
510 to nic takiego. Od tego czasu moje płytki oscylują między 450 a 510.
Nadmieniam że pozostałe wyniki z morfologi, OB mam wszystko w normie
tylko te płytki. W związku z tym że planuje mieć teraz drugie dziecko
moje pytanie jest takie czy mój wynik płytek może zagrozić ciąży i
dziecku ? Czy taki poziom płytek jest jeszcze dopuszczalny ? Nigdzie nie
mogę nic znaleźć na ten temat. Bardzo proszę o odpowiedź.
--
Pozdrowionka :D
Iwonka