Pneumorel/Eurespal

1. Data: 2009-09-12 08:26:36

Temat: Pneumorel/Eurespal
Od: "gosmo" <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem Eurespal, natomiast w opakowaniu jest butelka Pneumorel. W ulotce
nie widzę nigdzie nazwy Pneumorel jak i na butelce napisu Eurespal. Czy to
jest to samo i mogę to podać 4 letniemu dziecku? Widze w sieci, że nie tylko
ja mam taki problem, ale odpowiedzi na razie brak.

2. Data: 2009-09-12 08:53:57

Temat: Re: Pneumorel/Eurespal
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosmo" napisał:

> [...]
> Eurespal. Czy to jest to samo i mogę to podać 4 letniemu dziecku?
> Widze w sieci, że nie tylko ja mam taki problem, ale odpowiedzi na

Największe kłamstwo w sieci: szukałem, ale nie znalazłem ;)
http://www.przedstawicielemedyczni.pl/artykul/393/sp
or-producenta-z-resortem-zdrowia

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-09-12 11:09:12

Od: "Marta" <...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedź na pytanie masz już wyżej :) Mogę tylko z własnego doświadczenia
dodać, żebyś uważał z podawaniem eurespalu przed snem, ponieważ działa także
wykrztuśnie.

Pozdrawiam,
Marta

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4418