Po 25 latach indoktrynacji ludobójczej religii

1. Data: 2016-09-20 16:13:40

Temat: Po 25 latach indoktrynacji ludobójczej religii
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zrzeszeni w akcji ,,Jestem chrześcijaninem" chcą zabijać dla Jezusa. A Kościół na to
przyzwala

Teraz Boga i przemoc chce osobliwie połączyć Polak katolik. Taki, co w imię Jezusa i
dla Jezusa nie chce ginąć, ale zabijać. Co na to przedstawiciele polskiego Kościoła?
Ostatnio odmówili podania otwartej dłoni, przekazania znaku pokoju osobom
homoseksualnym. Teraz, gdy w tej dłoni inni chrześcijanie trzymają broń, Kościół się
nie sprzeciwia.

http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstw
o/1676372,1,zrzeszeni-w-akcji-jestem-chrzescijaninem
-chca-zabijac-dla-jezusa-a-kosciol-na-to-przyzwala.r
ead