Po co sie modlic?

91. Data: 2019-05-31 23:00:38

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-31 05:59, gazebo wrote:
> [...]
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

Ooo, wypraszam sobie!

92. Data: 2019-05-31 23:10:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-31 06:02, gazebo wrote:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> sie nie smieje tylko pytam, mialem kolezanke, ktora jest teraz kolega

Wszyscy mieli takie koleżanki i kolegów, też, ale nie o to chodzi
międzynarodowej międzynarodówce.

//Tu pan Krzysztof, jednoznacznie wyjaśnia cel istnienia tych 56 płci.
https://www.youtube.com/watch?v=rjsiMN7lhuo

93. Data: 2019-05-31 23:28:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-31 10:47, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 31 May 2019 05:04:57 +0100
> doszła do mnie wiadomość <qcq959$ap1$3@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Jeśli przez Internet, to jest e-gregor.

Chyba nie prze Internet?
Mają swoją technologie komunikacji, coś jak splątanie kwantowe.

https://www.youtube.com/watch?v=G897Ic-UAZ0

//niektórzy w tym celu noszą na codzień aluminiowe czapki.

94. Data: 2019-06-01 02:09:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W religiach nie chodzi o boga, czy bogów, tylko o ludzi.
> Chodzi o sposób oddziaływania zasad moralnych, na społeczność,
> czy społeczności.

Religie nie wpływają pozytywnie na ludzką moralność.
One tylko zwiększają hipokryzję i dysonans pomiędzy
tym co odczuwamy wewnątrz a tym co chcemy na
zewnątrz prezentować. Dla przykładu: jeśli religia Ci
wmawia że niemoralny jest seks bez ślubu to religijny
człowiek nie będzie abstynentą tylko będzie to robił
w ukryciu, ze strachem przed wykryciem go. Efekt?
Nie będzie mógł otwarcie posiadać antykoncepcji, kondomów,
nie będzie w stanie poprosić rodziców o kasę na pigułkę
i efekt będzie taki, że zajdzie w ciążę i będzie robił aborcję,
oczywiście też po kryjomu. Do takiej hipokryzji prowadzi
właśnie relgia że więcej pozamałżeńskich ciąży i aborcji
jest w krajach katolickich, gdzie pozory o "czystości" są
dla ludzi wymuszane przez standardy religijne...

p.s. No brawo - wreszcie jakieś zdanie od siebie napisałeś,
bez linka do youtube! Tak trzymać!

95. Data: 2019-06-01 02:48:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To pierwszy krok do poznania nieznanego masz już za sobą.
> Istnieje domniemanie, że nasza rzeczywistośc wygląda zupełnie inaczej, niż
> niektórym się wydaje.
> Tu jeden Pan przedstawia to w dość zwięzłej formie.
> https://docer.pl/doc/xx111
> .pdf 1.8 [MB], 69 str.

Streszczenia nie dałem rady strawić... Ty to nazywasz zwięzłą formą???

96. Data: 2019-06-01 06:23:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/05/2019 o 22:10, Ilona pisze:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> Wszyscy mieli takie koleżanki i kolegów, też, ale nie o to chodzi
> międzynarodowej międzynarodówce.

ze co?

--
gazebo

97. Data: 2019-06-01 15:58:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2019 o 02:48, Pszemol pisze:

> Streszczenia nie dałem rady strawić... Ty to nazywasz zwięzłą formą???

Szacun, że chciało Ci się w to kliknąć i w ogóle zajrzeć do tego.
Ilona kompletnie nie zdaje sobie sprawy, że ludzie wymyślają różne
rzeczy "że nasza rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej" i każdy taki
wymysł traktuje całkiem poważnie. Dla niego sam fakt istnienia jakiegoś
"domniemania" powoduje, że to domniemanie musi być prawdziwe.
Np. to, że do naszej rzeczywistości naziści przechodzą przez portale z
innych wymiarów.

Nie będę wnikał, czy akurat "domniemanie" z tego linka ma jakiś sens, bo
nie widziałem jeszcze żeby Ilona zapodała kiedyś link do czegoś
sensownego, więc szkoda mi czasu na zaglądanie do tego.

Pozdrawiam
Piotr

98. Data: 2019-06-01 17:05:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie prze Internet?
> Mają swoją technologie komunikacji, coś jak splątanie kwantowe.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=G897Ic-UAZ0

Żałosne.

> //niektórzy w tym celu noszą na codzień aluminiowe czapki.

Ty swoją nosisz na bakier?

99. Data: 2019-06-01 17:07:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> sie nie śmiej, tylko wybierz sobie za wczasu jakąś, żeby nie brakło!
>
> https://monitorpostepu.pl/spis-i-charakterystyka-wsz
ystkich-56-plci/

Tak to jest jak osioł nie umie ani me ani be po angielsku...
Będzie mnożył w nieskończoność wyrazy i ich skróty jako
dwie osobne rzeczy. Żenada.

> //jak nie będzie BreXitu, to wkrótce dostaniesz urzędowy nakaz.

Strachy na lachy.

100. Data: 2019-06-01 17:25:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy mieli takie koleżanki i kolegów, też, ale nie o to chodzi
> międzynarodowej międzynarodówce.
>
> //Tu pan Krzysztof, jednoznacznie wyjaśnia cel istnienia tych 56 płci.
> https://www.youtube.com/watch?v=rjsiMN7lhuo

Zabawne jest to, że najgłupsi luzie zawsze myślą że są najmądrzejsi :-)
A już zwolennicy teorii spiskowych są chyba przodownikami w tej
dziedzinie :-)))
Widziałem niedawno takiego samego pana jak ten na tym youtube,
tylko miał inna obsesję w głowie: płaską ziemię. Też miał się za
wybitnego inteligenta który posiadł tajemnice świata... Też jak paw
stroił piórka na scenie, i dawał WYKŁADY na temat płaskiej Ziemii.
To jest naprawdę humorystyczne. Ciekawe czy zajmują się tym psychiatrzy.

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze