Po co żyć?

61. Data: 2008-01-09 19:12:59

Temat: Re: Po co żyć?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fm31vu$fak$1@news.onet.pl...

news:fm21hn.364.0@poczta.onet.pl...

> "Co konstruktywnego w tym, ze podam Ci MOJ powod zycia?
> Czy to cokolwiek zmieni w Twoim, bezsensownym zyciu?
> Nie wiesz po co zyc - to skocz z mostu i zakoncz ten bezsens."

Tak wlasnie myslalem ze nie zrozumiesz.
Dam Ci wiec juz spokoj, biedaku.

62. Data: 2008-01-09 19:20:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jan 2008 13:12:59 -0600, Pszemol napisał(a):

> Tak wlasnie myslalem ze nie zrozumiesz.
> Dam Ci wiec juz spokoj, biedaku.

Nie wiesz, po co się żyje? - aby umrzeć...
Niektórzy mają odwrotnie ;-P

63. Data: 2008-01-09 19:39:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

64. Data: 2008-01-09 19:41:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiesz, po co się żyje? - aby umrzeć...
> Niektórzy mają odwrotnie ;-P

ten to umarł za życia i teraz wszystkim
chce udowodnić że nie jest zombi... ;P

65. Data: 2008-01-10 15:13:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fm37sc$34r$1@news.onet.pl...

> Co konstruktywnego w tym, ze podam Ci MOJ powod zycia?
> Czy to cokolwiek zmieni w Twoim, bezsensownym zyciu?
> Nie wiesz po co zyc - to skocz z mostu i zakoncz ten bezsens.

Imitation is the best form of flatery.

66. Data: 2008-01-10 15:33:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2008 09:13:42 -0600, Pszemol napisał(a):

> Imitation is the best form of flatery.

Czy użycie języka obcego może być specjalnym środkiem wyrażania siebie?
;-P

67. Data: 2008-01-10 18:12:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy użycie języka obcego może być specjalnym środkiem wyrażania siebie?
> ;-P

Raczej imitacją poczucia wyższości... ;P

68. Data: 2008-01-10 20:14:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2008 19:12:42 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Raczej imitacją poczucia wyższości... ;P

Chyba zacznę uczyć się chińskiego... moje XL zagrożone!
;-PPP

69. Data: 2008-01-10 20:27:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba zacznę uczyć się chińskiego... moje XL zagrożone!
> ;-PPP

Musisz je aż imitować?! ;)

70. Data: 2008-01-10 20:27:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chyba zacznę uczyć się chińskiego... moje XL zagrożone!
> ;-PPP

A jak tam autostop? ;P

Re: Robakks ostrzegalem
Re: Robakks ostrzegalem