Po czesku

11. Data: 2004-07-08 11:06:59

Temat: Re: Po czesku
Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresman" <i...@t...de> napisal w wiadomosci
news:ccj932$fsf$1@ulysses.news.tiscali.de...

> Mnie sie rozchodzi nie o tlumaczenia a o korespondencje. Znalazlem
> strone i juz z pomoca bohemisty napisalem ale bez odpowiedzi. A moj
> bohemista czesto na brak czasu narzeka. Pomyslalem: nie ma jak bratnia
> ogrodnicza dusza! Moze dla siebie tez cos znajdzie? A moze ja odwdziecze
> sie czyms niemieckim? Ostatecznie bede dlalej gwalcil bohemiste ale
> milej byloby ze swojej ogrodniczej grupy.
>
> Irek

Wiedzialam ze skonczy sie na gwalcie..... bohemisty po niemiecku :) fuuuuu
Joaska

12. Data: 2004-07-08 11:08:58

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresman wrote:

> Na tej stronie znalazlem kilka odmian dereni o ktorych marze.
> Niestety nie sa wyraznie podane adresy producentow. Chodzi o to by
> je zdobyc ale nikt nie odpowiada.

A moze po angielsku (lub nawet po niemiecku) spytac? Czesi to
narod wyksztalcony, o ile sie nie myle...

Powodzenia w realizacji marzen :)
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

13. Data: 2004-07-08 11:16:08

Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

A. schrieb:

> A moze po angielsku (lub nawet po niemiecku) spytac? Czesi to
> narod wyksztalcony, o ile sie nie myle...
>
> Powodzenia w realizacji marzen :)

Kochany lub Kochana,

my sie po czesku pytali, w ich ojczystym jezyku! Zyby im bylo milo.
Myslisz, ze jak zapytam w innym zagranicznym jezyku, to pomoze? A jak
odpisza: a paszol ty w ...?

Irek

14. Data: 2004-07-08 11:24:49

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresman" <i...@t...de>
> [...]
>
> my sie po czesku pytali, w ich ojczystym jezyku! Zyby im bylo milo.
> Myslisz, ze jak zapytam w innym zagranicznym jezyku, to pomoze? A

To pisz w jezyku Euro.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

15. Data: 2004-07-08 11:28:13

Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> Uzytkownik "Kresman" <i...@t...de>

> jak

> To pisz w jezyku Euro.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Czego Wy sie dzisiaj ponajadali, ze tylko Wam durnoty w glowie i jeszcze
mnie rozpraszacie?! Ja taki nie jestem! Jak mnie kto zapyta o stosunki
za Odra, to zawsze powaznie odpowiadam: co i jak, kto i z kim.

Irek

16. Data: 2004-07-08 12:11:57

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccj9rp$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl Aska Z.
<a...@u...erb.pl> napisał(a):

> Wiedzialam ze skonczy sie na gwalcie..... bohemisty po niemiecku :)
> fuuuuu Joaska

Hejka. Bardzo mnie tym żartem ubawiłaś. <rotfl>
Pozdrawiam wesoło Ja...cki

17. Data: 2004-07-08 12:15:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccj9tj$fic$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Gdyby nawet wladala, to bym sie nie przyznala, gwalt....wielka mi
> przyjemnosc ... :))

Hejka. Dla gwałcącego też nie?! :-(
Pozdrawiam wątpiąco Ja...cki

18. Data: 2004-07-10 16:05:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wiedzialam ze skonczy sie na gwalcie..... bohemisty po niemiecku :) fuuuuu
> Joaska
:)
a pozniej jeszcze :
"ktos w kuchni przy dziecku
bedzie gadal po niemiecku..."
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps "a polskie dziewczyny
maja najwiecej witaminy)

19. Data: 2004-07-22 10:52:46

Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Kresman schrieb:
> Szukam na gwalt ogrodniczke ew.ogrodnika wladajacych czeskim.
>
> Irek

No i nawet moje szukanie nie odtraszylo bratnich Czechow. Dostalem cos
takiego:

Máme C. m. Jantarový, velikost 100-120 cm, 590,- Kc.
tel. 00420 585 383 551

M. Prazák

I widzi Kolezenstwo, jak latwo poszlo? Po ile chodzi korona czeska?

Irek

20. Data: 2004-07-22 15:35:04

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kresman <i...@t...de> writes: