Po drinku

1. Data: 2000-11-08 20:11:57

Temat: Po drinku
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłam, że parę osób na grupie wylewa swoje żale po alkoholu i wyrażnie to
przyznają. Proszę aby jak będą trzeżwe zajęły ponownie stanowisko w swoich
problemach.
To ułatwi pomoc, dyskusję etc.
Pa Ewairena

1. Data: 2000-11-08 21:48:33

Temat: Re: Po drinku
Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyznają. Proszę aby jak będą trzeżwe zajęły ponownie stanowisko w swoich
------------------- e..... - nie przesadzaj.
A jeśli nawet zdarzy się komus chandra - i czuje potrzebe wygadania się - co w tym
złego?
takie nastroje też się zdarzają . I przy piwie i bez....
" upij się z nami na wesoło
chcesz coś powiedzieć - no to chlap "

za Magdą Umer z pozdrowieniami Ewa

1. Data: 2000-11-09 08:09:44

Temat: Odp: Po drinku
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> " upij się z nami na wesoło
> chcesz coś powiedzieć - no to chlap "
>
> za Magdą Umer z pozdrowieniami Ewa

" i niech raz sie zamknie koło ....."

tez nie uwazam zeby stanowilo to problem
ja nie pisze po driniu bo robie to z pracy
ale dobry drink nie jest zly -najlepsze jest malibu z mlekiem i duza iloscia
lodu, moze byc jeszcze z sokiem ananasowym

szczegolnie goroce pozdr. dla wielbicieli niesamowitej M.U.
zuza

1. Data: 2000-11-09 08:40:18

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
wyrażnie to
> przyznają. Proszę aby jak będą trzeżwe zajęły ponownie stanowisko w swoich

Czasami tak to bywa... na trzezwo niektorzy sa zbyt skryci, zeby cokolwiek
napisac... Ja bardzo sie ciesze, ze moge cos napisac na grupie bedac
podpitym... przynajmniej jakos odreagowuje... nie zamykam sie wtedy w pokoju
sluchajac dolujacej muzyki i sie nie sznituje... (a tak zazwyczaj robie jak
jestem zdolowany i pijany)

1. Data: 2000-11-09 10:44:19

Temat: Re: Po drinku (OT)
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ucrbg$5k4$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Nie dostaje wszystkich postow, dopiero odpowiedzi na nie, dlaczego?

--
spider
s...@c...pl

ps. tylko nie odpisujcie, ze mam przejrzec filtry, bo juz to zrobilem.

1. Data: 2000-11-09 21:08:08

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Zuza
> " i niech raz sie zamknie koło ....."

moich mezczyzn, jego bab...
Moje oczy zapłakane, jego szanse zmarnowane
i wydatki ponad stan, jakas pani, jakiś pan.(...)
Nowi ludzie, nowe sprawy, niebezpieczne gry, zabawy
jakieś noce, jakieś dni, nieudane rififi (...)
uprzatanie bałaganu bez jasności i bez planu,
i tęsknoty - za kimże? i powroty... takie złe...

Zuza, nie uważasz, że mozna tym fragmentem Magdy jakoś oddac charakter tej
grupy?
upij się ze mną chińską wódką.... Ewa (po prostu...)

1. Data: 2000-11-09 21:25:54

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Aby wylac swe zale na grupie nie potrzeba raczej alkoholu . W koncu
kazdy jest tu anonimowy i nikt nikomu nie patrzy prosto w oczy . Jest to
dogodna sytuacja nawet dla tych ludzi , ktorzy w realnej rozmowie nie
potrafia sie otworzyc bez jakiegokolwiek trunku , z powodu pewnych zahamowan
spowodowanych obecnoscia innych osob.

1. Data: 2000-11-10 06:52:24

Od: "sqn" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hory napisał:
(chlast)
>sluchajac dolujacej muzyki i sie nie sznituje... (a tak zazwyczaj robie jak
>jestem zdolowany i pijany)
Nie szkoda Ci rąk (czy innych części ciała)?
A BTW pomaga Ci pocięcie się?

szacuneczek
sqn
Jacek Bączkowski

1. Data: 2000-11-10 07:59:04

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sqn <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ug551$gk0$...@n...tpi.pl...
> Hory napisał:
> (chlast)
> Nie szkoda Ci rąk (czy innych części ciała)?
> A BTW pomaga Ci pocięcie się?
>
> szacuneczek
> sqn
> Jacek Bączkowski

Czy ja wiem... jak sie potne to przez chwile czuje sie tak jakby razem z
plynaca krwia wyplywaly ze mnie zale i smutki... Z kolei na drugi dzien
kiedy widze pocieta reke, mam wrazenie jakbym byl skonczonym idiota i
degeneratem i znowu ide pic...

1. Data: 2000-11-10 08:50:31

Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zuza, nie uważasz, że mozna tym fragmentem Magdy jakoś oddac charakter tej
> grupy?
> upij się ze mną chińską wódką.... Ewa (po prostu...)

OK, tylko cholera nigdy nie pilam chinskiej wodki, ale moze trzeba sprobowac
pozdrawiam
zuza
PS. Uwazam ze wykonywanie piosenek Magdy przez pania A.M.Jopek to
nieporozumienie artystyczne i bede to glosic wszem i wobec.

szczerosc w zwiazku??
Hej
Witam wszystkich cieplo.
psycha