Po epoce "seryjnych samobójstw" zaczną sie "seryjne wypadki"? [']

1. Data: 2016-04-21 15:14:06

Temat: Po epoce "seryjnych samobójstw" zaczną sie "seryjne wypadki"? [']
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/lodz/lodz-nie-zyje-radosla
w-kluska-rzecznik-strazy-miejskiej/bpk1yp

Nie żyje rzecznik łódzkiej Straży Miejskiej. Zginął potrącony przez pociąg

W tragicznym wypadku, pod kołami pociągu, zginął wczoraj Radosław Kluska, rzecznik
łódzkiej Straży Miejskiej i naczelnik Wydziału Dowodzenia.
Radosław Kluska miał 46 lat
Do tragedii doszło wczoraj, około 22. Rzecznik Straży Miejskiej przechodził przez
niestrzeżone przejście na torach kolejowych przy ulicy Przybyszewskiego w Łodzi.
Doszło do wypadku, potrącił go pociąg, zginął na miejscu. Maszyniści byli trzeźwi.

Radosław Kluska miał 46 lat. Był absolwentem administracji na Uniwersytecie Łódzkim.
Studiował także bezpieczeństwo publiczne w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej
w Łodzi.

Z łódzką Strażą Miejską był związany od ponad 20 lat. Radosław Kluska łodzianom znany
był między innymi z tego, że co roku organizował biegowe pielgrzymki do sanktuariów
Maryjnych oraz do grobu Jana Pawła II w Watykanie.

2. Data: 2016-04-21 19:27:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2016 06:14:06 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
znany był między innymi z tego, że co roku organizował biegowe pielgrzymki do
sanktuariów Maryjnych oraz do grobu Jana Pawła II w Watykanie.

Ba. Nihil novi sub sole.

I teraz możesz PISie naskoczyć TK ;)
Protest katolików
Seksizm
Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce
Brejwikowi źle w kiciu :-O