Po kordonek w dziwne miejsca?

1. Data: 2002-11-18 13:08:30

Temat: Po kordonek w dziwne miejsca?
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy z takich sklepów korzystacie... mnie się czasem zdarza.
Mówię o tzw. lumpeksach. Kupuję tam czasem jakieś śmieszne wdzianka
dla córek i zawsze pytam o włóczki. Zarzyło mi się nie raz zakupić za
10 zł wełne na sweter dla starszej córki (10 lat), ale ostatnio
trafiłam naprawdę w dziesiątkę. Kupiłam cały duży motek kordonka DMC w
kolorze czerwonym za cenę - 2 pln!!!!!! (za taki w pasmanterii płacę
22 pln). Więc, rozglądajcie się dziwczyny!
Eulalka

1. Data: 2002-11-18 16:11:59

Temat: Re: Po kordonek w dziwne miejsca?
Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Nie wiem czy z takich sklepów korzystacie... mnie się czasem zdarza.
> Mówię o tzw. lumpeksach. Kupuję tam czasem jakieś śmieszne wdzianka

Wczoraj myslalam nad tymi sklepami zeby cos tam zaczac kupowac... cos na
kolorowe szmatki :-)

Pozdrawiam serdecznie
Irena

P.S. Moja mama lubi chodzic po lumpeksach :-) Niekiedy takie rzeczy stad ma
ze mozna pozazdroscic ;-))

1. Data: 2002-11-18 17:32:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 17:11:59 +0100, "Irene" <i...@w...pl>
wrote:

> [...]
>Irena
>
>P.S. Moja mama lubi chodzic po lumpeksach :-) Niekiedy takie rzeczy stad ma

bo to w ogole skrabnice alladyna, tylko trzeba lubic grzebac

Trsy
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-18 22:52:02

Od: "Agnieszka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak,można tam kupić wiele oryginalnych rzeczy,tylko trzeba mieć oko :).
Ja na przykład trafiłam na piękny duży obrus na stół w kolorze błękitu z
gotowymi wyrysowanym wzorami do wyszycia(za grosze!!!). Oglądała go wcześniej
jedna kobitka i zastanawiała się jak sprać ten nadruk i....go nie kupiła ,bo
ja od tego zamiaru odwiodłam. Nie mogłam pozwolić, aby cos tak ładnego
dostało sie w nieodpowiednie rece!
Innym razem mama kupiła piękne serwetki robione na szydełku. Teraz ślicznie
ozdabiaja pufy w salonie:)!
Pozdrawiam-Agnieszka.

1. Data: 2002-11-19 13:58:12

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Juz pisalam z googla o tym i... gdzies zniklo :(

bo ja chcialm powiedziec wielkie hura na temat szmateksow. Kupilam juz tam
mnostwo welny, muliny, a ostatnia zdobycz to zapakowane 4 kordonki niemieckie
ecru (duze) w cenie 3 zlote calosc :))))))))))))))))))))))))

Nic, tylko tropic :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2002-11-21 03:40:01

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> [...]
> dostało sie w nieodpowiednie rece!
> Innym razem mama kupiła piękne serwetki robione na szydełku. Teraz ślicznie

A ja kupiłam kiedyś kapę tkaną na krosnach za 5 zł. Potem okazało się,
że robiła ją siostra mojej Prababci... Kapa musiała objechać pół świata !!!
J.

1. Data: 2002-11-21 14:29:23

Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja kupiłam kiedyś kapę tkaną na krosnach za 5 zł. Potem okazało się,
> że robiła ją siostra mojej Prababci... Kapa musiała objechać pół świata
!!!
> J.
jak to wytropiłaś? :))) pani Detektyw ?

--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-11-22 01:27:19

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:

> !!!

> [...]

Nietrudne: Ciotka na zakończenie każdej kapy wrabiała w określony sposób
pas w kontrastowym kolorze. Wszyscy z branży rozpoznawali jej prace na
pierwszy rzut oka (a zrobiła takich kap tysiące i zdaje się nadal robi
:) ) Poza tym nawet nie musiałam myśleć- sama rozpoznała swoją robotę ;)
Pozdrawiam
J.

1. Data: 2002-11-28 12:51:47

Od: "drzewko" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej!

Moja mama wczoraj kupila za 5 zlotych przesliczny obrus z kanwy z merezka do
polowy wyhaftowany krzyzykami, nowiutki i sliczny. A kobieta przed nia kiedy
moja mama zaciskala kciuki, zeby nie wziela, z wyraznym obrzydzeniem
wyrzuciala go w kat pudla, hehe :)

pozdrowka i owocnych lowow
drzewko

1. Data: 2002-11-29 19:09:29

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 14:08:30 +0100, Eulalka <e...@w...pl> wrote:

i jeszcze jeden pomysł...... W dzisiejszych Anonsach takie
ogłoszenie:"wełna gruba do robienia na drutach, 1 kg - 20-30 zł."
Eulalka

szydelkowe bombki - gdzie kupic plastikowe kule?
starsza jestem:)
Gdzie w Warszawie...
Krochmal w spray'u
PC Stitch 6...dla potrzebujących