Po seansie filmowym

1. Data: 2003-01-12 19:00:51

Temat: Po seansie filmowym
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed godzinš wróciliśmy ze spotkania w Bielsku u Miry.
Wilekš przyjemnościš było poznanie nowych grupowiczów,
a także ponowne spotkanie ze znanymi od dawna.
Filmy Dziadka, nakręcone z wielkim znawstwem i wyczuciem
techniki fotografowania roślin, opatrzone były również
ciekawym komentarzem.
Kto nie był, niech żałuje.
"Zapracowanym" powiem tylko tyle, że Jagoda wyjechała
ze Skierniewic o 5 rano, a wróci do domu pewnie koło
północy. Po to, by kilka godzin pobyć z innymi grupowiczami.

My ze swej strony serdecznie dziękujemy gospodyni
za gościnę, Dziadkowi za filmy, a wszystkim za wspaniałš
atmosferę.
Do zobaczenia wkrótce!
Zofia i Krzysztof Wilkowie
P.S.
Zdjęcia będš jutro

2. Data: 2003-01-13 06:37:11

Temat: Re: Po seansie filmowym
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam sie do podziękowań dla Mirki i Dziadka.
Szkoda, że tak mało udło nam się obejrzeć z bogatego archiwum.
Może jeszcze kiedyś będzie okazja do nastepnej sesji :-)

Jagodzie dziekuje, za udostępnienie swoich włosów do zaplatania warkoczyków,
co uchroniło moje dziecko przed marudzeniem :-))))
Czy już się wyspałaś?

Pozdrawiam Krycha

3. Data: 2003-01-13 10:43:06

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam sie do podziękowań dla Mirki i Dziadka.
> Szkoda, że tak mało udło nam się obejrzeć z bogatego archiwum.
> Może jeszcze kiedyś będzie okazja do nastepnej sesji :-)

Ja też się łączę w podziękowaniach i wyrażam nadzieję. Oprócz tego, że
niezależnie od wieku i doświadczenia wszystkie osoby uczestniczące w
spotkaniu były dla mnie - nowicjuszki - ujmująco miłe, to dodatkowym plusem
było fakt, że nie musiałam się męczyć z dymem papierosowym. Dzięki Wam za
to, że nie paliliście!

> Jagodzie dziekuje, za udostępnienie swoich włosów do zaplatania
warkoczyków,
> co uchroniło moje dziecko przed marudzeniem :-))))

Wróżyłam Jagodzie z nową fryzurą w drodze powrotnej zaczepki gimnazjalistów.
Spełniło się?

> Pozdrawiam Krycha

Oczywiście po tym spotkaniu mam więcej pytań niż odpowiedzi, więc pozwolę
sobie zadać je w kolejnych wątkach.

Pozdrawiam Gabi

4. Data: 2003-01-13 15:52:44

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Dołączam sie do podziękowań dla Mirki i Dziadka.
> Szkoda, że tak mało udło nam się obejrzeć z bogatego archiwum.
> Może jeszcze kiedyś będzie okazja do nastepnej sesji :-)

Ja również dziękuję przemiłym gospodarzom za serdeczne przyjęcie.
Dziadkowi za umożliwienie zwiedzenia pieknych winnic i odbycia pięknych
wycieczek ogrodowych w środku zimy. Zachęciłeś nas do zwiedzania tych miejsc
na żywo. Uczestnikom spotkania za to że byli, nie przestraszyli się śniegu i
mrozu.

> Jagodzie dziekuje, za udostępnienie swoich włosów do zaplatania
warkoczyków,
> co uchroniło moje dziecko przed marudzeniem :-))))

Drobiazg, nie przeszkadzało mi to w podziwianiu winnic (:-))

> Czy już się wyspałaś?

Eee tam. Zważywszy, że nie spałam prawie całą poprzednią noc, żeby nie
przespać czwartej rano, a wczoraj wróciłam o północy, to dzisiaj jeszcze
będę odsypiać (:-))

Pozdrawiam - Jagoda

5. Data: 2003-01-13 16:38:24

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Eee tam. Zważywszy, że nie spałam prawie całą poprzednią noc, żeby nie
> przespać czwartej rano, a wczoraj wróciłam o północy, to dzisiaj jeszcze

A któreś dziecko było tak czymś zajęte że zapomniało polara i pewnie teraz
marznie. Został u Miry a miał zdaje się jechać do Opola?

Dziękuję wszystkim za miłe spotkanie. To duża radość pokazać swoją pracę za
tak miłe słowa. Jestem nadal do Waszej dyspozycji nie tylko z filmami ale i
z kamerą bo wierzę że teraz sami zaczniecie jeździć.
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

6. Data: 2003-01-13 18:48:45

Od: "Beata Werońska" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, oglądanie ogrodów w środku zimy i to w miłym towarzystwie, to była
wielka radość.
Dzięki gospodyni, Dziadkowi i wszystkim uczestnikom za towarzystwo i
rozmowy,

Beata

P.S. Ja dopiero przed chwilą dotarłam do stolicy, a tu w międzyczasie tyle
śniegu napadało !
Jest go więcej niz w górach.

7. Data: 2003-01-13 23:01:51

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jlanta Cembrzyńska <G...@i...sosnowiec.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> Wróżyłam Jagodzie z nową fryzurą w drodze powrotnej zaczepki
gimnazjalistów.
> Spełniło się?

> Pozdrawiam Gabi

Niestety ... (:-(
Gdyby Kamila zrobiła mi dredy ... to może ...(:-)

Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

8. Data: 2003-01-14 06:33:08

Od: a...@w...pl (MiraK) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielka radość.
> Dzięki gospodyni, Dziadkowi i wszystkim uczestnikom za towarzystwo i

Dziekuje za mile slowa.
Poniedzialek wykorzystaliscie na zwiedzanie okolic? Gdzie udalo Wam sie
dotrzec?

Mira :-)

9. Data: 2003-01-14 06:53:53

Od: a...@w...pl (MiraK) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za mile slowa.
Dla mnie wielka radoscia bylo Was goscic.
Gdybyscie mieli chec na powtorzenie spotkania (pare filmow w koncu jeszcze
czeka),
to serdecznie zapraszam. Damy szanse niedoszlym wisielcom :-)

Mira :-)

10. Data: 2003-01-14 07:27:45

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Niestety ... (:-(
> Gdyby Kamila zrobiła mi dredy ... to może ...(:-)

Przepraszam a co to są "dredy" ?

Pozdrawiam Krycha

o nasionach
leczenie warzywami i owocami