Pobieraja-dzieciom-szpik-bez-znieczulenia. W Polsce oczywicie.

1. Data: 2017-06-25 00:45:54

Temat: Pobieraja-dzieciom-szpik-bez-znieczulenia. W Polsce oczywicie.
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.medonet.pl/zdrowie,pobieraja-dzieciom-szp
ik-bez-znieczulenia--rzecznik-praw-pacjenta-zada-wyj
asnien,artykul,1723331.html

To jest po prostu hitlerowski bandytyzm.

--
animka

2. Data: 2017-06-25 16:06:25

Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

warto by było jednak dopisać, że naszym...
ich europejskim, podają znieczulenie...

to jest dopiero europizm...

3. Data: 2017-06-25 16:14:46

Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest dopiero europizm...

albo to: przychodzi pacjent (frajer) do lekarza (lider eurostrefy),
panie boli mnie tu i tu, lekarz, pan jesteś chory umysłowo, nic pana nie
boli tylko się panu wydaje... wypierdalaj pan i nie zawracaj mi dupy...

P.S.
na moim ukochanym forum zakładam kategorię: Medycyna TZAiR
jeśli Ktoś che się przyłączyć to zapraszam - ma być to spis metod jakimi
kc-ue niszczy zdrowie frajerstwa...

4. Data: 2017-06-25 16:24:51

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 16:14, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

> albo to: przychodzi pacjent (frajer) do lekarza (lider eurostrefy),
> panie boli mnie tu i tu, lekarz, pan jesteś chory umysłowo, nic pana nie
> boli tylko się panu wydaje... wypierdalaj pan i nie zawracaj mi dupy...

hehe...prawda!

> P.S.
> na moim ukochanym forum zakładam kategorię: Medycyna TZAiR
> jeśli Ktoś che się przyłączyć to zapraszam - ma być to spis metod jakimi
> kc-ue niszczy zdrowie frajerstwa...

czyli gdzie? :-)

5. Data: 2017-06-25 17:53:44

Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest dopiero europizm...

jedna z głównych wytycznych kc-ue mówi, że dostał po dupie raz, to ma
dostać i następny raz...

europizm definiuje dlaczego tak się dzieje:
chodzi o to, że my frajerzy nie walczymy o możliwość przecfelenia w
generowanych przez strefę poważnych i niezwykle istotnych zagadnieniach
do ownioskowywania... a skoro my zajmujemy się prostymi rzeczami, to i
od europejskiego systemu też mamy nie oczekiwać np. leczenia...

tak czasem się nad tą całą europejską medycyną zastanawiam, oczywiście
nie wiem, ale wydaje mi się, że europejska nagradzana grantami medycyna
opiera się na wycinaniu coraz to nowych części... a jak już nie ma co
wyciąć to pacjent dogorywa... dogorywa w otoczeniu przepięknych, miłych
uśmiechów lekarzy, pielęgniarek i księży...

P.S.
kwestię integracji po to aby się nawzajem pozarażali zostawiam na później...

6. Data: 2017-06-25 18:44:51

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 17:53, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

> [...]
> nie wiem, ale wydaje mi się, że europejska nagradzana grantami medycyna
> opiera się na wycinaniu coraz to nowych części... a jak już nie ma co

nie są uczeni jak wyleczyć ale jak leczyć. gdyby dostawali dolę tylko za
to pierwsze,to ani nie byłoby tylu chętnych do tego zawodu a i nie bój
się umieralność by się zmniejszyła a edukacja prozdrowotna pacjentów
byłaby ochocza. po drugie, trudno ich winić
zostali kupieni przez koncerny farmaceutyczne i zaszachowani przez nfz i
biurokrację.

> dogorywa w otoczeniu przepięknych, miłych
> uśmiechów lekarzy, pielęgniarek i księży...

widziałam ostatnio takiego uśmiechniętego kardiologa, synka ordynatora,
którzy cały dzień wykonywali koronografie- jeśli wiesz co mam na myśli ;-)

> P.S.
> kwestię integracji po to aby się nawzajem pozarażali zostawiam na
> później...

Lewa i prawa strona ciała a akupresura
zęby - ciekawostka
Ciśnieniomierz. Jaki?
Strzykawka z trucizną
Opinia o badaniu rezonansem magnetycznym, Fort Wola 22, Warszawa.