Zdrada kobiet - powody

1. Data: 2002-11-14 17:45:16

Temat: Zdrada kobiet - powody
Od: "Michel" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. czy sa jakies dane na temat zdrad dokonywanych przez kobiety i
powodow tych niecnych czynow ? :)
czy kobiety zdradzaja czesciej niz mezczyzni?

1. Data: 2002-11-14 18:45:28

Temat: Re: Zdrada kobiet - powody
Od: "Atimka :\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michel" <...@c...pl> napisał w wiadomości
> witam. czy sa jakies dane na temat zdrad dokonywanych przez kobiety i
> powodow tych niecnych czynow ? :)
> czy kobiety zdradzaja czesciej niz mezczyzni?

pewnie takie same jak u mezczyzn..
a czy kobety zdradzaja czesciej??
hmmm
na to pytanie chyba nie da se jednoznaczne stwierdzic
Atimka
--
Sztuka zycia - to cieszyc sie malym szczesciem <--Phil Bosmans

1. Data: 2002-11-14 20:49:43

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michel"
> witam. czy sa jakies dane na temat zdrad dokonywanych przez kobiety i
> powodow tych niecnych czynow ? :)

Jeżeli nie zadbasz o związek, to kiedyś kobieta Cię zdradzi :-)

> czy kobiety zdradzaja czesciej niz mezczyzni?

To nie jest zależne od płci :-) Biorąc pod uwagę lekko rozbieżne podejście
do seksu kobiet i mężczyzn to stawiam, że faceci zdradzają częściej.
Jednakże jest wiele innych czynników, które mogą wywołać zdradę.
Zostanę "rozszarpana" za powyższe słowa, ale to pikus w porównaniu
z życiem ;-)

--
Pozdrówka
Ania vel M(m)asoneczka

1. Data: 2002-11-14 22:00:28

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisała:

> Jeżeli nie zadbasz o związek, to kiedyś kobieta Cię zdradzi :-)

Drogie Panie, proszę nie owijać w bawełnę, tylko napisać szczerze ;-)
Z przecieków wiem, że robią to, bo czasem:
- nudzą się;
- rozczarowują się w stosunku do aktualnego partnera.
- asekurują się;
- odgrywają się;
- spotykają bardzo intrygującego pana;
- uzyskują określone korzyści nie- i materialne.
O czymś zapomniałem?

> [...]
> Jednakże jest wiele innych czynników, które mogą wywołać zdradę.
> Zostanę "rozszarpana" za powyższe słowa, ale to pikus w porównaniu

Niby kto miałby Cię rozszarpywać? I za co?

Co do rachunkowości zdrad, faktycznie nie jest on prosty. Rozsądny facet
robi to z panią "zajętą" (wtedy bilans wychodziłby na zero, bo ona też zdradza),
ale kobiety - gdy już decydują się na ten postępek - preferują facetów "luzem".
Jeśli te przypuszczenia są prawdziwe, to panie zdradzają częściej (bo przecież
ci dodatkowi wolni panowie nikogo nie zdradzają). Chyba jednak nikt nie
jest w stanie zrobić wystarczająco dokładnych badań, aby sprawę rozstrzygnąć.

Zakładam, że cały czas mówimy o tak zwanych "zdradach fizycznych".
O różnych typach zdrad był nie tak dawno długachny wątek.

--
Sławek

1. Data: 2002-11-14 22:14:05

Od: "Michel" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nie zadbasz o związek, to kiedyś kobieta Cię zdradzi :-)

dobra a jak dbasz o zwiazek, wszystko jest ok.. i nagle powiedzmy kobieta
spotyka jakiegos super faceta (np w pracy)-niby sobie pracuja itd a tak
naprawde tylko sie lepiej poznaja.. kiedys w koncu ktores trafia np do domu
drugiego... i koniec -zdrada gotowa. nie mowcie tylko ze kobiety tak nie
robia? ze nagle powiedza kolesiowi ze sorry ale mam faceta albo meza i nic z
tego?

1. Data: 2002-11-14 23:00:42

Od: "Biliński Krzysztof" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie mowcie tylko ze kobiety tak nie robia?

oj prawda prawda ale trzeba sobie z tym jakos radzic a jedyny sposob to dbac
o zwiazek pozniej nie bedziesz mial wyrzutow ze cos spiepszyles
POZDRAWIAM

1. Data: 2002-11-14 23:52:30

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Michel:
> ... i nagle powiedzmy kobieta spotyka jakiegos super faceta
> [...] ... i koniec -zdrada gotowa.

No wiesz, z takim podejsciem to tylko gumowa laleczka. ;DDD

> nie mowcie tylko ze kobiety tak nie robia? ze nagle powiedza
> kolesiowi ze sorry ale mam faceta albo meza i nic z tego?

Oj, robia, robia. Bez wyjatku parza sie dla relaksu z kolegami
z pracy jak opetane. ;DDD
Wreszcie odkryles te wielka PRAWDE o kobietach. ;)
Gratuluje. ;DDD

Czarek

1. Data: 2002-11-15 02:22:22

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Atimka :\)" <a...@w...pl> writes:

> pewnie takie same jak u mezczyzn..
> a czy kobety zdradzaja czesciej??
> hmmm
> na to pytanie chyba nie da se jednoznaczne stwierdzic

da sie.
w roznych krajach europy staystyki pokazuja, ze zdradzjaa jednak
czesciej mezczyzni - o ile za zdrade przyjmiemy fakt uprawiania seksu
z kims innym niz maz/partner.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-11-15 09:19:53

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ze nagle powiedza kolesiowi ze sorry ale mam faceta albo meza i nic z
> tego?

A wiesz, właśnie często tak robią! Po prostu nader często bywa tak, że flirt
flirtem, ale jak przychodzi do tentego, to się "przestraszają" i uciekają! A
potem są niedomówienia, problemy - bo ten facet się nastawił, bo ona "dawała do
zrozumienia" itd...

kohol

1. Data: 2002-11-15 09:33:07

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam. czy sa jakies dane na temat zdrad dokonywanych przez kobiety i
> powodow tych niecnych czynow ? :)
> czy kobiety zdradzaja czesciej niz mezczyzni?

Wiele jest powodow zdrady...chociazby znudzenie partnerem..."znudziles mi
sie i juz"..
ale wtedy nie ma juz chyba w zwiazku milosci....bo np. nie wyobrazam sobie
aby moj maz mi sie znudzil:)

Kiedy facet zaniedbuje notorycznie swoja kobieta, a ona dwoi sie i troi,
wymysla kolacyjki, gotuje jego ulubione potrawy, kupuje kuszaca bielizne, a
on nic...ona czuje sie odrzucona i w koncu zdradzi...jesli w poblizu
znajdzie sie np. jakis pocieszyciel...
ale postepowanie w/w tez chyba wynika z braku milosci, bo jesli by kochal
ja, to z pewnoscia z radoscia przyjal by spedzenie wspolnego wieczoru przy
swiecach etc.

Nie wyobrazam sobie zdrady w zwiazku pielegnowanym, gdzie jest szczerosc i
milosc.
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl
GG 4371151

temat
regula wzajemnosci - pomoc w referacie...
dlaczego nie box? (długie)
Re: dlaczego nie box? (długie)
Re: dlaczego nie box? (długie)