Pocenie sie...Rak oraz stop

1. Data: 2004-12-12 08:05:52

Temat: Re: Pocenie sie...Rak oraz stop
Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ropoiwzk" <r...@h...com> wrote in message
news:cphpfj$odl$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Dorcia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
JEstem

> Zrezygnuj ze stron erotycznych;-)
niedosc, ze zasmiecasz grupe dyskusyjna dziennikarz to jeszcze tu sie
pchasz ze swoimi debilizmami
regi

2. Data: 2004-12-12 14:05:34

Temat: Pocenie sie...Rak oraz stop
Od: "Dorcia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
myszka sa mokre. Jest wiele listow na temat pocenia sie, ale nie spotkalam
sie jeszcze z porada na pocenie dloni i stop. jak mam z tym walczyc??
dziekuje za odpowiedzi :)

Dorota

3. Data: 2004-12-12 14:57:49

Od: "Czarek" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorcia" wykazał uzależnienie od grup dyskusyjnych
wysyłając wiadomość cphj6p$hsp$...@n...news.tpi.pl zawierającą:

Regulator pocenia "Etiaxil"...
więcej informacji - www.google.pl :-)

4. Data: 2004-12-12 15:52:21

Od: "ropoiwzk" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jest wiele listow na temat pocenia sie, ale nie spotkalam
> sie jeszcze z porada na pocenie dloni i stop. jak mam z tym walczyc??

promieniowanie gamma
Usunięcie kurzajki laserem w Gdańsku
13-sto latek i kaszel
jakie leki uspokajające bez recepty?