Pochwica

1. Data: 2015-06-30 16:52:56

Temat: Pochwica
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam 27 lat. Jestem partnerką od siedmiu lat, żoną od trzech lat. A kochanką mojego
cudownego męża od roku. Dwa lata małżeństwa bez seksu? - Bardzo brałam do siebie
nauki kościoła na temat czystości przedmałżeńskiej. Bałam się też ciąży, więc
czekałam do ślubu - mówi Karolina. W końcu przyszła wymarzona noc poślubna. - Okazało
się, że nie możemy skonsumować małżeństwa.

Piliśmy czerwone wino... - opowiada mi 26-letnia Ala, drobna, ładna blondynka,
historyk sztuki, i nagle dodaje: - Kiedy już mieliśmy zacząć się kochać, kiedy było
tak blisko... zaczęłam wymiotować na niego, na te kwiaty. Największy paw w moim
życiu. Byłam potwornie chora kilka dni. Mój organizm tak się bronił przed seksem.
Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to pochwica.

- Ciało niektórych pacjentek reaguje normalnie, dopóki nie ma prób wprowadzenia
członka do pochwy - opowiada Anna Golan, psycholożka, terapeutka i seksuolożka
kliniczna. - Mogą nawet osiągać orgazm w wyniku pieszczot. Jednak niektóre kobiety
mają skurcze na samą myśl o seksie. Czasem tak silne, że w udach robią się zakwasy.

- Na samą myśl o seksie Ewę zaczynały boleć mięśnie po wewnętrznej stronie ud, czuła
fale gorąca, kłucie i rwanie w dole brzucha. W sporadycznych przypadkach, kiedy
odczuwała podniecenie, towarzyszył temu ból podbrzusza. - Bałam się seksu, brzydziły
mnie sceny erotyczne w filmach - wymienia dalej Ewa, bierze oddech i dodaje: - Na
dokładkę do tego wszystkiego czułam lęk przed ogniem piekielnym.

Pochwica - skąd to się bierze?

Skąd się bierze ta choroba? Wiele pochwiczanek zostało wychowanych w bardzo
konserwatywnych i religijnych domach. Uczono je, że seks to coś złego, prymitywnego,
a w najlepszym wypadku strata czasu.

- Karolina jest dentystką, ma długie czarne włosy, egzotyczną urodę, świetną figurę.
Kiedy wchodzi do kawiarni, mężczyźni się za nią odwracają. Przedstawia się: - Mam 27
[...]

Próba penetracji była bolesna. Czułam pieczenie, kłucie, ogromne napięcie mięśni
brzucha, pośladków, ud - opowiada Karolina i wzdycha: - Noc, która miała być
wyjątkową, po błogosławieństwie Boga i Kościoła, zakończyła się cichym szlochem w
poduszkę.

http://seksualnosc-kobiet.pl/problemy/pochwica

2. Data: 2015-07-01 06:43:45

Temat: Re: Pochwica
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 16:52, Penetrator pisze:
> [...]
dokładkę do tego wszystkiego czułam lęk przed ogniem piekielnym.

marihuana czasem czyni cuda

--
gazebo

Tak coraz częściej wraca zakleszczenie