Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

1. Data: 2020-05-28 19:41:25

Temat: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę, 23 maja, moje najsłodsze, najmilejsze jedwabnosierściuchowe,
uszaste, aksamitnopysiaste, czworonożne i ogoniaste słoneczko zaszło mi na
zawsze - w wieku lat 8 zachorzawszy srogo i beznadziejnie. Misiek
wydawał się zdrowy jak rydz - najpierw niby ,,tylko" zatkanie psiego ,,dowodu
osobistego", co go każdy pies nosi ze sobą w tylnej kieszeni... Piesio
odetkany i ,,osobiście", i jelitowo (drugie związane z pierwszym...), ale po
narkozie mocno dyszący i męczliwy, z wysiękiem przy serduszku - bo oto się
tamże OKAZAŁ POTWÓR. Mało, że w serduszku (powód wysięku), to i wszędzie,
także wokół ,,dowodu" potwór-zdradziejec licznie schowany ?
A ja zaraz się zapłaczę do cna.
Proszę życzluwych o pocieszenie, a niezyczliwych o porządne wkurzenie -
takie, żeby mnie krew jasna.... no to byłoby dziś dla mnie lekarstwem choć
na chwilę, aby mnie ta cisza i pustka nie zabiły. Już wolę wściekłość, niż
tę rozpacz i beznadzieję...
https://youtu.be/wNcV_dHUHSs

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-05-28 20:40:04

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-( [NTG]
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/05/2020 o 18:41, XL pisze:
> [...]
zmien grupe, NTG

--
gazebo

3. Data: 2020-05-28 20:47:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> zmien grupe, NTG

TG

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-05-29 00:45:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-28 19:41, XL wrote:
> [...]
> na chwilę, aby mnie ta cisza i pustka nie zabiły. Już wolę wściekłość, niż

Nie smuc siem, za bardzo... duszyczka ma juz nowy przydzial...

https://youtu.be/FPGEULrtuow?t=838

//sama chcialas zeby bylo slodko_kwasno...

5. Data: 2020-05-29 07:09:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Moze POwita Ciem PO tamtej Stronie Zycia? ;)
Oglondalas juz?:
"Miedzy niebem a pieklem" z R.Wiliamsem
Moze warto jeszcze raz? Caly film 01:52:57:
https://m.cda.pl/video/211956615/vfilm
https://cda.pl/video/211956615/vfilm
Czasem moze sie tez za mocno przywiazujemy...

6. Data: 2020-05-29 07:10:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie smuc siem, za bardzo... duszyczka ma juz nowy przydzial...
---
A co jesli siem mylisz z tom reinkarnom i siejesz dezinformacjem?

7. Data: 2020-05-29 18:57:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-29 07:10, m...@g...com wrote:

> Nie smuc siem, za bardzo... duszyczka ma juz nowy przydzial...
> ---
> A co jesli siem mylisz z tom reinkarnom i siejesz dezinformacjem?

//ale, za to jaka ulga...!

8. Data: 2020-05-29 19:13:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

--
gazebo

9. Data: 2020-05-29 19:13:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/05/2020 o 23:45, Izaura pisze:

> Nie smuc siem, za bardzo... duszyczka ma juz nowy przydzial...

TERAZ ZWIERZETA MAJA DUSZE
--
gazebo

10. Data: 2020-05-29 19:36:35

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> TERAZ ZWIERZETA MAJA DUSZE

Moze nie wszystkie ...

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49949430712/i
n/album-72157714500488466/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49949433082/i
n/album-72157714500488466/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem