Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

131. Data: 2020-06-05 00:17:04

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-04 07:30, XL wrote:

> Pytanie, czy wybrał dla siebie z rzeczywistości to, co warte wybrania.
> Chyba nie, skoro nie wierzy innym, że to jak najbardziej możliwe i
> osiągalne. Nie ma sensu go przekonywać - gdyby to się udało, musiałby
> teraz, na koniec życia, przekreślić je całe.
> Ale nie, on to wie. Ratuje SIEBIE przed poczuciem klęski podważając
> wszystko, co piszę.

Podobno, fotografowanie jedzenia na talezu, ulatwia wypelnianie tej
pustki... :)))

132. Data: 2020-06-05 00:18:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-04 19:04, gazebo wrote:

> np. umiem pisac po polsku, faktycznie sie roznimy

//szczel se selfje...!

133. Data: 2020-06-05 05:58:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/06/2020 o 20:28, XL pisze:

Tu

> Docenianie siebie. Tylko tyle i aż tyle - ty tego nie potrafisz.

gdzie sobie pomnik postawilas?

--
gazebo

134. Data: 2020-06-05 05:59:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/06/2020 o 23:18, Izaura pisze:

> //szczel se selfje...!

idz na iwent i tam sobie szczelaj

--
gazebo

135. Data: 2020-06-05 08:30:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Podobno, fotografowanie jedzenia na talezu, ulatwia wypelnianie tej
> pustki... :)))

??
O to to ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

136. Data: 2020-06-05 08:45:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Generalnie uważam, że zbyt wiele sprawczości sobie przypisujesz. Nie
> wiem tylko, dlaczego wszędzie indziej a nie akurat tam, gdzie to jest
> zasadne.
>
> Nie zbieram żółci, by wylać ją na Ciebie.
>
> Uwierz natomiast, na co masz realny wpływ - kupując szczeniaka od
> hodowcy dajesz mu słuszne poniekąd podstawy do kontynuowania danej
> hodowli. To prosty mechanizm popytu i podaży, no niestety.
>
> I niestety to obojętne, jak bardzo kochałabyś tego konkretnego psiaka.
> Twoja miłość nic a nic nie pomoże tym następnym, do których narodzin
> [...]

Bardzo proszę zostaw sobie oczywistości dla swoich dzieci czy innnych
uczniów.
Ten watek dotyczy MOJEJ konkretnej sytuacji emocjonalnej, a nie sprawy
hodowli psow.
Gdybym miała czuć się winna na zasadzie, jaka mi "wyznaczasz", powinnaś się
zastanowić poważnie także nad ludźmi, którzy świadomie kupuja działki na
polderach nadodrzańskich i buduja tam domy - co ich działanie wspiera, co
powoduje w perspektywie oraz czy maja prawo mieć pretensje, gdy im woda te
domy zalewa.

> A nigdy  życiu!

No tak, wolisz powodować powodzie.

Kończę karmienie Ciebie. Nawet nie potrafisz mnie wkurzyć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

137. Data: 2020-06-05 08:49:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

Tu

> gdzie sobie pomnik postawilas?

Pomnik? Źle się bierzesz do rzeczy, jeśli chcesz naśladować. Kompletnie
niczego nie czaisz...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

138. Data: 2020-06-05 09:38:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2020 o 08:45, XL pisze:

> Bardzo proszę zostaw sobie oczywistości dla swoich dzieci czy innnych
> uczniów.
> Ten watek dotyczy MOJEJ konkretnej sytuacji emocjonalnej, a nie sprawy
> hodowli psow.

Jeśli to jest i była dla Ciebie oczywistość, to tym gorzej. Cała
"emocjonalność", którą tu pokazujesz to czysty teatr w takim razie,
skupiony jak zwykle na samej sobie. Zero prawdziwej refleksji.

> [...]
> powoduje w perspektywie oraz czy maja prawo mieć pretensje, gdy im woda te

Nie rozumiem analogii. Bo nawet jeśli, to szkodzą sami sobie.

> No tak, wolisz powodować powodzie.

A, to była taka zagrywka, bo wydaje Ci się, że mieszkam na
nadodrzańskich polderach i zalało mi kiedykolwiek dom. Jesteś w błędzie.
Ani mnie, ani nikomu w mojej okolicy.

> Kończę karmienie Ciebie. Nawet nie potrafisz mnie wkurzyć.

Nawet nie potrafisz dobrze skończyć.

Ewa

139. Data: 2020-06-05 09:44:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2020 o 10:58, gazebo pisze:

> moim skromnym zdaniem nie

Myślę, że łatwiej być szczęśliwym komuś, kto pozbawiony jest sumienia
albo ma je dość mocno zrealtywizowane.

Ewa

140. Data: 2020-06-05 15:11:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2020 o 07:49, XL pisze:

Tu

> Pomnik? Źle się bierzesz do rzeczy, jeśli chcesz naśladować. Kompletnie
> niczego nie czaisz...

nie, nie czaje, z jakiego powodu chcesz mnie bym cie docenial? ani ja
twoj pies, ani dziecko ani kochanek

--
gazebo

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem