Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

161. Data: 2020-06-06 16:20:16

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2020 o 16:04, XL pisze:

> ,,Wszystkich" - czyli Ciebie i smutnego gazebo?
> Nieźle macie oboje walnięte na dekielki. Naprawdę Was o tym usilnie
> przekonuję ?

Przez te ładnych parę lat uzbierało się tych walniętych trochę więcej. A
i tak najbardziej liczy się potencjał

> Czytasz takie blogi? Czemu? Czegoś Ci brakuje?
> ?

Nie, podobnie jak nie oglądam krwawych horrorów ani pornosów. A wiem, że są.

Ewa

162. Data: 2020-06-06 16:21:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2020 o 15:10, XL pisze:
> Dlatego go zmieniłam - w momencie, gdy stwierdziłam, że nie opłaca mi się
> nawet wstać z łóżka po to, aby dalej uczyć tych, którzy nie chcą być
> uczeni. Nie ma to jak na swoim - być sobie panem i okrętem. Jedna z
> najlepszych decyzji. Oczywiście to wcale nie znaczy, że oczekiwałam tu
> samych profitów.
> Trzeba sobie życie urządzać tak, aby dawało satysfakcję jako całość. Zawód
> to tylko mała część Życia.

Sama wiesz najlepiej, jak jest.

Ewa

163. Data: 2020-06-06 16:25:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2020 o 16:20, FEniks pisze:

> Przez te ładnych parę lat uzbierało się tych walniętych trochę więcej.
> A i tak najbardziej liczy się potencjał

Gdybyś zresztą uważnie i ze zrozumieniem czytała, to wiedziałabyś, że
mnie do niczego przekonywać nie musisz.

Ewa

164. Data: 2020-06-07 00:54:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-06 07:02, gazebo wrote:

> nie pierdol, pozyczysz

//zrob se fotomontaz :)))

https://www.pngwave.com/png-clip-art-fktal

165. Data: 2020-06-07 00:56:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-07 00:54, Izaura wrote:

> //zrob se fotomontaz :)))
>
> https://www.pngwave.com/png-clip-art-fktal

//i nie zapomnij ryja ogolic...

166. Data: 2020-06-07 01:14:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/06/2020 o 23:54, Izaura pisze:

> //zrob se fotomontaz :)))

z nogami ikseli, zajebisty pomysl, dziekuje

--
gazebo

167. Data: 2020-06-07 01:15:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/06/2020 o 23:56, Izaura pisze:

> //i nie zapomnij ryja ogolic...

a czym go sobie golisz zebym wiedzial czego unikac?
--
gazebo

168. Data: 2020-06-07 01:27:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-06 16:21, FEniks wrote:

> Sama wiesz najlepiej, jak jest.

//dokladnie tak jest...

Praca powinna rowniez przynosic satysfakcje moralna, nawet kosztem
materialnej.

Jest takie znane powiedzenie, ze czasem lepiej stracic, niz zyskac...
albo, jakos tak...

169. Data: 2020-06-07 02:17:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-07 01:15, gazebo wrote:

> a czym go sobie golisz zebym wiedzial czego unikac?

//James przerabia zdjęcia na życzenie :)))

https://www.wykop.pl/link/3802879/james-przerabia-zd
jecia-na-zyczenie/

170. Data: 2020-06-07 07:21:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2020 o 01:17, Izaura pisze:

> //James przerabia zdjęcia na życzenie :)))

no to pochwal sie

--
gazebo

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem