Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

71. Data: 2020-06-01 11:53:50

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-( [NTG]
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2020 o 10:33, XL pisze:

> Ty teraz atakujesz głupszą od siebie?

Nie. Bronię się przed rasistką.
A ty się tłumaczysz jak biskup, który ma za uszami ochronę pedofilów, a
gdy do dupy dobiera mu się prokurator, to wyje, że to atak na kościół.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2020-06-01 12:04:58

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> https://groups.google.com/forum/m/?hl=pl#!search/Mru
czysław$20chrobry/pl.rec.zwierzaki.koty/wc7ug_S39Rg

Coś chyba z tym linkiem nie tak, więc przytaczam treść:

Codziennie przed wieczornym karmieniem wpuszczam do domu Miśka,
mojego bernusia, aby pobawił się z kotem Guzikiem, gdyż są niezmiernie
zaprzyjaźnieni, tęsknią obaj za sobą ogromnie. Kot Mruczek zwykle wtedy się

dyplomatycznie usuwa na piętro, gdzie patrząc z wysokości schodów i trochę

jakby zazdroszcząc obserwuje ich zabawę, czasem tylko schodząc do wys.
półpiętra lub wyjątkowo na najniższy schodek, ale to kiedy się naprawdę
bardzo ośmieli - czyli rzadko. Mruczek generalnie jest ostrożnym, rozważnym

kotkiem, płochliwym nieco - boi się wciąż odkurzacza (i to mu już nie
minie), więc do tego momentu miałam go wręcz za tchórza i cykora.
Tymczasem...
Kilka dni temu Misiek jak zwykle ganiał po domu Guzika, a ten jak zawsze
przystwał i dawał się mu wylizywać, nadstawiając ochoczo grzbiet i z
przykrej konieczności znosząc także lizanie po głowie, w wyniku czego jak
zawsze stawał się mokry niby po kąpieli - cóż, bernusie mają wielkie i
kochane, ale i przeokropnie mokre paszcze... :-)
W swej nieostrożności i gapowatości ruchowej danej olbrzymom Misiek w
pewnym momencie nastąpił na koniec ogonka Guzika, a ta łajza niewiedząca
wcale co to ból i uraz, zamiast wyrwać ogon, czekała w miejscu drąc się,
"aż minie". Nic nie minęło, więc darcie wzrosło.

NAGLE zanim się połapaliśmy i zdążyliśmy zareagować, ze schodów w tempie
błyskawicy runęła na Miśka szara zjeżona kula - to był MRUCZEK! Wczepił się

zębami i pazurami w poczciwą zdziwioną miśkową dziapę (znaczy mordę),
zaczął wydawać jakieś nieziemskie bojowe odgłosy, o które nigdy go nie
posądzaliśmy. Misiek siłą rzeczy zaczął się bronić - i zrobiło się bardzo
nieciekawie. Mruczek nie odpuszczał, Misiek warczał i szczekał na niego,
próbując zrzucić go z siebie i chwycić w zęby.
Nie sposób było je rozdzielić, wreszcie Mruczek puścił Miśka na chwilę i
wtedy mąż go (Mruczka) schwycił i podniósł do góry, w tym czasie Guzik już
dawno oczywiście salwował się ucieczką, choć też, jak Misiek, za bardzo nie

wiedział, co się dzieje.

Oto jak kot do tej pory uważany za tchórza, fajtłapę i cykora, okazał swą
chrobrą naturę, narażając życie i zdrowie dla braciszka! Wydawało mi się do

tej pory, że zwierzęta nie mają uczuć tego typu - że owszem, we własnej
obronie itd... a tymczasem? Jestem pewna, że gdyby nie miał obciętych
pazurków, z miśkowej dziapy i uszu zostałyby frędzle, a z rozdartych oczu
popłynęłyby gluty...

Od tej pory Mruczek został Mruczysławem Chrobrym i nawet mój mąż patrzy na
niego z respektem i podziwem :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

73. Data: 2020-06-01 12:07:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> A ty się tłumaczysz jak biskup, który ma za uszami ochronę pedofilów, a
> gdy do dupy dobiera mu się prokurator, to wyje, że to atak na kościół.

Masz fiksację negatywną na moim punkcie, wzmacniającą wyparcie tego, że
wbrew twym ,,diagnozom" jestem super. Nie potrafisz przyjąć własnej sympatii
do mnie oraz własnej omylności w osądzie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

74. Data: 2020-06-01 12:35:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2020 o 12:07, XL pisze:

> Masz fiksację negatywną na moim punkcie,

Oczywiście. Nigdy tego nie kryłem.
Na każdego rasistę i ksenofoba reaguję negatywnie, nie jesteś jakimś
wyjątkiem. Uważam, że każdy zdrowy psychicznie człowiek, który chodził
do szkoły i uczył się historii, tak właśnie powinien reagować na
rasistów i ksenofobów. Nie chciałbym żeby ktoś mi kiedyś zarzucił, że
jestem współwinny, bo nie reagowałem.

> wzmacniającą wyparcie tego, że
> wbrew twym ,,diagnozom" jestem super.

Gdybyś chodziła do szkoły i uczyła się historii, to wiedziałabyś, że nie
jesteś. I dowiedziałbyś się, jak tacy jak ty zwykle kończą zdziwieni, że
przecież byli tacy super.

> Nie potrafisz przyjąć własnej sympatii
> do mnie

Bo rasiści i faszyści nie są sympatyczni.
Sympatia do takich, to objaw nieuctwa i aberracji umysłowej.

> oraz własnej omylności w osądzie.

Te rasistowskie, homofobiczne i ksenofobiczne posty pisze ktoś za ciebie?
To dlaczego się pod nimi podpisujesz, skoro się z mini nie zgadzasz?
Jak mam zmienić osąd o tobie, skoro uparcie mnie w nim utwierdzasz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

75. Data: 2020-06-01 14:58:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> To dlaczego się pod nimi podpisujesz, skoro się z mini nie zgadzasz?
> Jak mam zmienić osąd o tobie, skoro uparcie mnie w nim utwierdzasz?

Utwierdzasz się sam - w tym, co ci pasuje. A mnie nic do tego.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

76. Data: 2020-06-01 17:32:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2020 o 14:58, XL pisze:

> Utwierdzasz się sam - w tym, co ci pasuje. A mnie nic do tego.

Znowu ci się coś pomyliło...
Napisałem wyraźnie, nie raz, że mi nie pasuje to co piszesz.
Więc jak "nic ci do tego", skoro ty sama, osobiście, to piszesz?
Przestaniesz zionąć nienawiścią do ludzi, przestaniesz zamieszczać
rasistowskie, homofobiczne i ksenofobiczne teksty, to dopiero wtedy
będziesz mogła z czystym sumieniem napisać - bez kłamstwa - że mi to pasuje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

77. Data: 2020-06-01 18:28:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> rasistowskie, homofobiczne i ksenofobiczne teksty, to dopiero wtedy
> będziesz mogła z czystym sumieniem napisać - bez kłamstwa - że mi to pasuje.

Doprawdy, paradny jesteś - nie wiem, skąd w tobie się bierze to
przeświadczenie, że MI w jakikolwiek sposób zależy, żeby tobie cokolwiek
pasowało w tym, co piszę ?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

78. Data: 2020-06-01 18:31:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Doprawdy, paradny jesteś - nie wiem, skąd w tobie się bierze to
> przeświadczenie, że MI w jakikolwiek sposób zależy, żeby tobie cokolwiek
> pasowało w tym, co piszę ?

Cd.do cvietii:

,,Utwierdzasz się w tym, co ci pasuje" - znaczy utwierdzasz się we WŁASNYCH
zwidach na moj temat; bo to one ci pasują.
Czytaj ze zrozumieniem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

79. Data: 2020-06-01 18:37:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2020 o 18:28, XL pisze:

> Doprawdy, paradny jesteś - nie wiem, skąd w tobie się bierze to
> przeświadczenie, że MI w jakikolwiek sposób zależy, żeby tobie cokolwiek
> pasowało w tym, co piszę ?

Paradna jesteś. Jakim cudem z tego wyczytałaś, że mam przeświadczenie,
że tobie zależy?
Wyłożyłem ci łopatologicznie, że że moja opinia o tobie jest zależna
bezpośrednio od tego co piszesz i bezpośrednio zależy od ciebie, a nie
że "a mnie nic do tego".
Właśnie tobie wszystko "do tego". To ty piszesz te rasistowskie brednie,
a nie ja.

A to czy ci na tym zależy, to zupełnie inna sprawa. Nie martw się. I tak
nie spodziewałem się, że przeczytasz ze zrozumieniem

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2020-06-01 19:04:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2020 o 18:31, XL pisze:

> ,,Utwierdzasz się w tym, co ci pasuje" - znaczy utwierdzasz się we WŁASNYCH
> zwidach na moj temat;

Sama piszesz, to co piszesz.
To nie są moje zwidy, tylko twoje.

> bo to one ci pasują.
> Czytaj ze zrozumieniem.

Piszesz tak, bo ci to pasuje, a nie mi.
Czytaj ze zrozumieniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem