Podanie

11. Data: 2002-01-23 14:03:10

Temat: Re: Podanie
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisal:

> zostala

> Chigierowo, bydzcie tak dobra i powidzcie: za smietane podpisze, czy jeszcze
> kope jajkow dolozyc?

Dołożyć, dołożyć. Rozpuścili ich ludziska, to i łapę wyciągają.
Lepiej od razu jeszcze jakieś kogucie zwłoki dołożyc.

> Bo nalewka jeszcze sie odstaje a zacier ledwie sie
> zaczon bulgotac.

Eeee, takie dobrocie na urzędasów marnować to już byłby
grzech. Lepiej zostawic dla życzliwych doradców.

Życzliwy doradca

12. Data: 2002-01-23 17:34:39

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, ze wtedy dzwoni jej w lewym uchu

Pozdrawiam
Andrzej

13. Data: 2002-01-23 20:26:43

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Rozumiem, ze wtedy dzwoni jej w lewym uchu
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

Ostatnio popija systematycznie Sambuca i nic jej nie dolega ale gdyby
przeczytala moje wspomnienia, to mi by dzwonilo. W obu. Ja zas popijam mocne
piwa, bo znowu spac nie moge. Pelnia czy co? Wyc mis ie do ksiezyca chce
chociaz ja rak i waz jestem a nie jakas dzika sobaka.

Irek

14. Data: 2002-01-24 06:32:25

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał(a):

> ze nawozilem dziecencym wozkiem, az cztery razy, kamieni z nad kanalu,
> podczas
> spacerow z dzieciarniom, czyli juniorami zabloconymi w sensie doslownym i
> przenosnym.

To coś Ty barbarzyńco, dzieci z wózka powyrzucał??? :-(
Progeniturę na cegły zamieniłeś?
Pozdrawiam :-)
Janusz

Karczochy zimą