Podgrzewanie talerzy

1. Data: 2012-01-06 00:25:52

Temat: Podgrzewanie talerzy
Od: vcore <0...@0...00> szukaj wiadomości tego autora

Podgrzewam je do temperatury 70-75°C w piekarniku, z moich obserwacji wynika że
najlepiej ciepło
trzymają talerze porcelanowe (nieco gorzej szklane), oczywiście im grubszy tym
lepiej.

Największa korzyść z podgrzewania talerzy to oczywiście zapobieganie szybkiemu
stygnięciu potrawy
(szczególnie na brzegach)

Polecam szczególnie w przypadku niewielkich dań, choć sprawdza się również w
przypadku typowych dań
obiadowych

--
Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna

www.sigmeo.pl / k...@s...pl
NIP 622-276-68-17 REGON 301772480 KRS 0000389386

2. Data: 2012-01-06 06:37:12

Temat: Re: Podgrzewanie talerzy
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 01:25, vcore <0...@0...00> wrote:
> [...]
> Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna
>
> www.sigmeo.pl/ k...@s...pl
> NIP 622-276-68-17   REGON 301772480   KRS 0000389386

zawsze podgrzewam filizanki do kawy. ekspres mam przelewowy, co to sie
go stawia na gazie. przed nalaniem kawy zawsze wlewam wczesniej
wrzatek do filizanek

Panslaviście.
Wegetarianie...
orzeszku...