Podreczniki i atlasy do anatomii

1. Data: 2003-07-09 22:30:40

Temat: Podreczniki i atlasy do anatomii
Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie odnosnie nowych pozycji w dziedzinie anatomii. Chcialbym
poznac Wasza opinie na temat "Atlasu anatomii człowieka"
Wolfa-Heideggera i "Anatomii człowieka. Podręcznika dla studentów
medycyny" pod red. Janiny Sokołowskiej-Pituchowej. Widze ze obie pozycje
to nowosci PZWL... Pytam z punktu widzenia przyszlego studenta medycyny,
jako pozycji uzupelniajacych do Anatomii Bochenka-Reicher'a...

A jesli podarowac sobie w/w nowy atlas, sposrod atlasow: Sobotty, Kissa,
Sinielnikow i Yokoshi ktory polecacie? Slyszalem ze z dostepnoscia tego
ostatniego jest b. ciezko.

TIA, pozdr.

--
[ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]
[ redhat-guide.prv.pl ]

2. Data: 2003-07-09 23:06:50

Temat: Re: Podreczniki i atlasy do anatomii
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej poczekac co pan profesor powie ;)
Poki co poczytam sobie Bochenka... i mam jeszcze http://anatomia.tld.pl/

--
Norbert
Minolta S414

3. Data: 2003-07-09 23:49:30

Od: "Amalein" <a...@b...spamu.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Z podrecznikow do anatomii polecam Anatomie T. Marciniaka,
Sienielnikow jest wg mnie swietny, Sobotte tez lubilem. (i nie sprzedalem po
studiach)
Pozdrawiam , zycze wytrwalosci i powodzenia:)
Andrzej Wierucki

4. Data: 2003-07-10 09:06:29

Od: "retina" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja miałam Yokoshiego i byłam z tego atlasu b. zadowolona-do "szpilek"
bardzo się przydawal.Co do Pituchowej, niektórzy uczyli sie tylko z niej,ale
moim zdaniem jest dobra do szybkiego powtorzenia maerialu-po przewertowaniu
Bochenka.(o ile jeszcze starczy sil i czasu ;-))Pozdrawiam

5. Data: 2003-07-10 21:50:33

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> napisał w wiadomości

Anatomia - Bochenek
Atlas - Sobotta (Sobbota - nie pamiętam)

moj nauczyciel stwierdzil - pituchowa dla pielegniarek , nie bedziecie sie
z tego uczyc, a jak teraz jest nie wiem

pozdro Tichy

6. Data: 2003-07-11 08:26:55

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Atlas - Sobotta (Sobbota - nie pamiętam)

Jak w ksiegarni ogladalem to Sobota byl najmniej kolorowy, ale moze tak ma
byc i nie oceniac po okladce :)
Moze ma ktos tanio do sprzedania?

--
Norbert
Minolta S414

7. Data: 2003-07-11 11:37:43

Od: "Kasia K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie oceniac po okladce :) IMO najlepszy z tych rysunkowych...
do sprzedania nie mam, ale jesli jestes z warszawy to moge pozyczyc na rok +
ewentualnie Yokochi zeskanowany na CD
jesli jestes zainteresowany to napisz na k...@o...pl

8. Data: 2003-07-11 12:20:37

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

>ale jesli jestes z warszawy to moge pozyczyc na rok +

nie jestem i nie bede :)

> ewentualnie Yokochi zeskanowany na CD

Tez dziekuje, jak ktos bedzie mial jakis fajny atlas to najwyzej zeskanuje
aparatem cyfrowym :) BTW mozna do biblioteki uczelni wnosic aparat?

Pozdrawiam i chyba kupie Sobote w ksiegarni, nie jest to az taki straszny
wydatek.

--
Norbert
Minolta S414

9. Data: 2003-07-11 13:04:14

Od: "Kasia K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma sprawy, gdybys byl zainteresowany to pare zdjec (choc nie zawsze
dobrej jakosci) znajdziesz tez na http://www.anatomy.ib.amwaw.edu.pl/ w
szpilkach...
>BTW mozna do biblioteki uczelni wnosic aparat?
nigdy nie probowalam:) ale mozna (przynajmniej w Warszawie) wypozyczyc
podreczniki na weekend i wtedy troszeczke "poskanowac" :-P
Pozdrawiam
Kasia

10. Data: 2003-07-11 19:28:48

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> Jak w ksiegarni ogladalem to Sobota byl najmniej kolorowy, ale moze tak ma
> byc i nie oceniac po okladce :)
> Moze ma ktos tanio do sprzedania?

ciekawe kryterium - kolorowosc okładki
sobota jest wydawana bodajze przez urban i partner dlatego jest zielona
okladka i tyle. Sam atlas jest naprawde super i nie wiem czy jest cos
lepszego na rynku.
Ze zdjeciowych polecam Vajde - bardzo ciekawy atlas do nauki szpilek -
na jednej stronie zdjecie na drugim schemat i podpisy , bardzo go
sobie cenilem.
warto zainwestowac , sinielnikow ponoc dobry ale jak dla mnie rysunki
mial brzydkie . W antykwariacie na woli / warszawa do dostania
(sinielnikow) za calkiem przystepna cene
pozdrawiam Tichy

Nieprzyjemny zapach - ginekologia
Bakterie i grzyby w gardle
Bajpasy
W jaki sposób przyrządzać dorożdże do picia?
gronkowiec złocisty