Podróby arbuzów.

41. Data: 2018-05-21 19:47:24

Temat: Re: Podróby arbuzów.
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-21 o 12:53, XL pisze:
> [...]
iony-arbuz-jak-go-rozpoznac-czym-rozni-sie-od-prawdz
iwego-arbuza-00446613.

> Ale co chcesz tu usprawiedliwić? I co mnie to obchodzi jako potencjalną
> konsumentkę DOJRZAŁYCH arbuzów i TYLKO dojrzałych?

> J.w.
> I gdzie w tym wszystkim klient? Gdzie informacja dla klienta - ,,Uwaga -
> arbuzy niedojrzałe"?
> Ty naprawdę jako klient godzisz się być jawnie nabijany w butelkę? Tak już
> mają wszyscy amatorzy dojrzałych arbuzów, oryginalnych dżinsów czy perfum?

> Też niedojrzałe?
> :->

Może na przyszły rok zaryzykujesz?
https://pl.aliexpress.com/item/Rare-Mixed-Purple-Yel
low-Red-White-Blue-Watermelon-Fruits-20-seeds-juicy-
flesh-sweet-and-delicious/32847420823.html
pozdr
Stefan

42. Data: 2018-05-21 20:34:49

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 May 2018 19:47:24 +0200, stefan wrote:

> [...]
low-Red-White-Blue-Watermelon-Fruits-20-seeds-juicy-
flesh-sweet-and-delicious/32847420823.html

Albo melony jak donice ;-)

https://pl.aliexpress.com/item/Hot-sale-20pcs-bag-Ra
re-Breast-Melon-seeds-gifts-Vegetable-Seeds-From-Vie
tnam-DIY-home-garden/32393501587.html?spm=a2g17.sear
ch0104.3.24.3e993d836E2dzW&ws_ab_test=searchweb0_0,s
earchweb201602_1_10152_10151_10065_10344_10068_10342
_10343_10340_10341_10696_10084_10083_10618_10304_103
07_10301_10059_308_100031_10103_10624_10623_10622_10
621_10620_10814_10815,searchweb201603_11,ppcSwitch_4
&algo_expid=ea8b74d6-1987-4205-b2d5-ee22b03c89fa-3&a
lgo_pvid=ea8b74d6-1987-4205-b2d5-ee22b03c89fa&transA
bTest=ae803_2&priceBeautifyAB=0

Roman Tyczka

43. Data: 2018-05-21 21:15:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Może na przyszły rok zaryzykujesz?
> https://pl.aliexpress.com/item/Rare-Mixed-Purple-Yel
low-Red-White-Blue-Watermelon-Fruits-20-seeds-juicy-
flesh-sweet-and-delicious/32847420823.html

Nie wierzę w takie cudaki. Oszustwo. To już wolę moje kantalupy. Udają się.
Pod folią.

--
XL

Niehandlowna niedziela ?