Podsumowanie dyskusji z mitomanem czerwonego wina - bez komentarza

1. Data: 2001-09-02 23:24:56

Temat: Podsumowanie dyskusji z mitomanem czerwonego wina - bez komentarza
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(Jacek) > A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

(nospam) : Nic wiec dziwnego, ze Polacy maja takie klopoty ze zdrowiem.
I coraz krocej
zyja.

Jezeli nie ma wiecej pytam to zamykam dyskusje,
poniewaz z alkoholem nie chce ani rywalizowac ani wygrywac na grupie
medycyna.

z powazaniem
Jacek

2. Data: 2001-09-03 13:23:00

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Jezeli nie ma wiecej pytam to zamykam dyskusje,
> poniewaz z alkoholem nie chce ani rywalizowac ani wygrywac na grupie

Nie tak prosto przyjacielu, nie tak prosto !
Jeszcze musisz wyznac wszystkie swoje bledy i postanowic poprawe.

Dla ulatwienia :

W Kanie Galilejskiej w co zostala zamieniona woda ?
W wodke ? - NIE !
W Gin na toniku ? - NIE !

W WINO !

I zapamietaj to sobie na cale zycie. O winie sie pisze od tysiecy lat . I to
nie tylko w Nowym Testamencie.

Pozdrawiam

dradam

PS. Nie jest tak zle , na nauke .
Pozwole sobie zacytowac mala anegdotke.

W przedpokoju, w Watykanie, czeka niecierpliwie adwokat.
W koncu zostaje wpuszczony i referuje swoja sprawe Ojcu Swietemu.
"Ojcze Swiety, jestem przedstawicielem koncernu Coca Cola . Chcemy aby w
modlitwie mowilo sie :

-Coca Coli codziennej dam nam dzisiaj !

Ojciec Swiety : "nie ma mowy"

Adwokat " zaplacimy miliard dolarow "
Ojciec Swiety : "Nie"

Adwokat "Zaplacimy dwa miliardy dolarow "

Ojciec Swiety " Absolutnie nie ma mowy "

Adwokat : "trzy miliardy "

Ojciec Swiety "wynos sie"

Adwokat wychodzi i mruczy po cichu " ja bym tylko chcial wiedziec ile zaplacili
piekarzy, aby byl fragment "chleba naszegho codziennego daj nam dzisiaj".

Opóźniony okres - jeszcze raz
[OT] ---RFD---
"Synvisc"
Kleszcz (Ixodes ricinus)