Podwyzszony kwas moczowy

1. Data: 2012-07-03 10:46:36

Temat: Podwyzszony kwas moczowy
Od: "Markoo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podwyzszony kwas moczowy 9,3 a norma jest do 7.

Jak czytałem czego nie mozna jesc to wyszło na to ze prawie wszystkiego :)
miesa, ryb itd

A co z alkoholi mozna pic ?? Wiem ze Piwa nie bardzo bo zawiera duzo puryn

2. Data: 2012-07-03 14:20:15

Temat: Re: Podwyzszony kwas moczowy
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-03 12:46, Markoo pisze:

> [...]
> miesa, ryb itd
>
> A co z alkoholi mozna pic ?? Wiem ze Piwa nie bardzo bo zawiera duzo puryn

Albo dbasz o zdrowie i odstawiasz alkohol albo nie pytaj ludzi o porady :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

3. Data: 2012-08-28 06:20:36

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 lipca 2012 12:46:36 UTC+2 użytkownik Markoo napisał:
> Mam podwyzszony kwas moczowy 9,3 a norma jest do 7. Jak czytałem czego nie mozna
jesc to wyszło na to ze prawie wszystkiego :) miesa, ryb itd A co z alkoholi mozna
pic ?? Wiem ze Piwa nie bardzo bo zawiera duzo puryn

Czym i jak oddychamy.I co z tego wynika?
Zespół Sudecka - babcine metody?
Pomożcie łakomczuchowi
Wyzwanie dla fizjologii ( aby opakowanie bylo dobrym superconductorem i co wiecej od razu testowalo lepiej niz nutricionista)
Rozmaz krwi [wyniki]