Podział horub ze względu na częstość...

1. Data: 2012-03-12 20:32:26

Temat: Podział horub ze względu na częstość...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Horoby ze względu na częstość...
Czy podział jest taki sam jak uboczne objawy podawane w niejednej ulotce
leku?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2012-03-12 21:53:21

Temat: Re: Podział horub ze względu na częstość...
Od: solvent <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-03-12 21:32, Stokrotka wrote:
> Horoby ze względu na częstość...
> Czy podział jest taki sam jak uboczne objawy podawane w niejednej ulotce
> leku?

Ja wiem, że nie respektujesz zasad ortografii, ale pisz proszę "chorób".

Po drugie pytanie zadane conajmniej nieprecyzyjnie - co to znaczy "taki
sam jak uboczne objawy" ? Podział chorób ze względu na częstość to
raczej sprawa umowna. np. katar i drobne infekcje dróg oddechowych mogą
być najczęstszą dolegliwością u dzieci które się 'lekko' ubierają w
zimę, a np. rak płuca może być najczęstszy wśród palaczy tytoniu.

Ale o co Ci chodziło z tymi ulotkami? Czy masz na myśli, że jeśli w 100
ulotkach leków objawem ubocznym są nudności, to ludzie zażywający dane
leki najczęściej doświadczają nudności? hmm... gdzie tu sens..

PS. Dlaczego uważasz, że ortografia jest nawykiem i że jest nielogiczna?

3. Data: 2012-03-13 08:50:17

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Horoby ze względu na częstość...
> Czy podział jest taki sam jak uboczne objawy podawane w niejednej ulotce
> leku?

A czym się martwisz? Ty problemu nie masz, ty tylko cierpisz na zanik
mózgu.....

4. Data: 2012-03-13 19:29:09

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.. Podział chorób ze względu na częstość to
> raczej sprawa umowna. ...
> Ale o co Ci chodziło z tymi ulotkami? ....

W niejednej ulotce leku jest napisane :
....mdłości ...często;

a wcześniej sprecyzowanie : "bardzo często -więcej niż u 1 na 10 leczonych
pacjentów" itd
______________
> PS. Dlaczego uważasz, że ortografia jest nawykiem i że jest nielogiczna?
Jest nawykiem , bo wynika z umowy, ta zaś wynika z pszyzwyczajenia.
Jest nielogiczna ze względu na niezliczoną liczbę wyjątkuw, oraz ponieważ
np istnienie dwuznaku ch powoduje , że "c" nie jest cztane z godnie z
podstawową zasadą zapisu fonetycznego jako głoska "c" , a jako głoska
pusta.
Rz za to czeto nie jest czytane ani jako r-z , a ni jako głoska "ż" tylko
jako głoska "sz".
Logiczne to nie jest.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

5. Data: 2012-03-13 21:23:09

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka"
> [...]
> pusta.
> Rz za to czeto nie jest czytane ani jako r-z , a ni jako głoska "ż" tylko

Dobra, dobra, my już wiemy, że u ciebie jest to spowodowane waleniem łbem o
podłogę....

6. Data: 2012-03-14 00:14:28

Od: solvent <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-03-13 20:29, Stokrotka wrote:

> [...]
> np istnienie dwuznaku ch powoduje , że "c" nie jest cztane z godnie z
> podstawową zasadą zapisu fonetycznego jako głoska "c" , a jako głoska

Czyli każdy język jest nielogiczny. Angielski bo ma np. chess lub
shower, niemiecki/aus - bo ma Schrödinger'a, czy włoski bo mają Caffe
macchiato. Nie wspominam nawet o językach skandynawskich..

naprawde dużo wyjątkOwych wyjątkÓw..

7. Data: 2012-03-14 12:31:04

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"solvent" <s...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> shower, niemiecki/aus - bo ma Schrödinger'a, czy włoski bo mają Caffe
> macchiato. Nie wspominam nawet o językach skandynawskich..

Jezu chłopie, z kim wdajesz się w "dyskusję". Tępa dziewczynka, niezdolna
nauczyć się ortografi, dorobiła sobie do swojego nieuctwa ideologię. I na
takie coś nie ma rady.

Wino aloesowe
Złamany bark?
Dbaj o zdrowie
Pocenie sie
[Ogł.] Aborcja-polska.org: bezpieczna aborcja farmakologiczna