Podział pokoju dla chłopczyka i dziewczynki...

1. Data: 2004-10-25 14:06:28

Temat: Podział pokoju dla chłopczyka i dziewczynki...
Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem z funkcjonalnym podzieleniem pokoju dla dzieci: dwoje dzieci
cłopak 8 lat , dziewczynka 14 miesięcy.
pokój 22,5 m2 (4,5 x 5) : plan pod adresem
http://chat.home.net.pl/54093fbf/start

Nie chcemy robić z "pokoju 1" przechodniego, ściany pomiędzy pokojem 1 a
jadalnią nie można przesunąć, nie można wybić okna na przeciw drzwi (żeby
podzielić pokój równolegle do okien.

Pomysły jak na razie mamy dwa:

1. podzielić pokój prostopadle do okna na szerokość 1,5 do 2 m od lewej lub
prawej strony wydzielając w ten sposób miejsce do spania i nauki oraz
zostawiając wolną część pokoju na zabawę (w "boksach" będą łóżka i biurko
dla syna /szafka z zabawkami dla córki)

2. podzielić pokój prostopadle na całej szerokości - ale wtedy robimy
przechodni prawdopodobnie dla syna...

Pokój dla dzieci ma najwięcej więcej światła słonecznego w całym mieszkaniu
(od drugiej strony jest kamienica i drzewa) więc zamiana pokoi raczej nie
wchodzi w rachubę.

Jesteśmy zainteresowani wszystkimi propozycjami sposobu podziału
pokoju...może ktoś ma propozycję inne go podziału mieszkania ?

Pozdrawiam

Krasnal, GG#1103, k...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-25 15:00:55

Temat: Re: Podział pokoju dla chłopczyka i dziewczynki...
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> writes:

> pokój 22,5 m2 (4,5 x 5) : plan pod adresem
> http://chat.home.net.pl/54093fbf/start

Podaj dzialajacy link, to pogadamy....

MJ

1. Data: 2004-10-25 16:05:06

Od: "Krasnal [Zabrze]" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj dzialajacy link, to pogadamy....
>
> MJ

Ale jestem p...a :)

troszkę mi się pomyliło, obrazek jest na
http://www.merawex.com.pl/adsoft/pliki/uklad.jpg

Pozdrawiam

Krasnal, GG#1103

1. Data: 2004-10-25 17:35:23

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal (Zabrze)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:clj18u$doo$1@news.onet.pl...
> [...]
> dla syna /szafka z zabawkami dla córki)
>
> 2. podzielić pokój prostopadle na całej szerokości - ale wtedy robimy

3. wydzielić z pokoju dzieci dalszą część przedpokoju (pójdzie na to około 3
metrów kwadratowych. Będziesz miał dość klitkowate pokoje, ale dla każdego z
dzieci oddzielne i zyskujecie dodatkowo wejście do waszej sypialni z
przedpokoju - można wyburzyć ten kawałek ściany, który już kiedyś był
drzwiami.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-12-02 10:27:16

Od: <0...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal [Zabrze]" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:clj87g$3ng$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Krasnal, GG#1103

> Ale jestem p...a :)
>
> troszkę mi się pomyliło, obrazek jest na

Może coś takiego:

http://213.17.177.198/uklad_popozycja_A.JPG

pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2004-12-06 22:27:17

Od: "JaBa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nową wizję :) http://www.adsoft.com.pl/pliki/podzil3-szafy.bmp

Południe do góry, od wschodu (lewa strona) jest wysoka kamienica, więc
pokoje raczej słabo oświetlone pełnym słońcem - lepiej jest z drugiej
strony - po południu w słońcu

Macie jakieś uwagi - najlepiej krytyczne :)
Im więcej tym lepiej - może coś z tego wyjdzie....

Pozdrawiam i łączę się w bólu z osobami, które też muszą wyremontować sobie
mieszkanie....

Krasnal, GG#1103

1. Data: 2004-12-06 22:28:19

Od: "JaBa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj http://www.adsoft.com.pl/pliki/podzial4-meble.bmp jest troszkę nowszy
rysunek....

Pozdrawiam

Krasnal, GG#1103

robot kuchenny
kupno mieszkania - rynek wtórny
nietypowe siedzisko- gdzie kupic?
Myszy
Nawilżacz ultradźwiękowy - tym razem to nie reklama.