Podziękowania dla Pusi

1. Data: 2005-12-02 19:15:40

Temat: Podziękowania dla Pusi
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu - bardzo, bardzo, bardzo dziekuję za pamięć i wszystkie przesyłki, które
do mnie docierają od Ciebie. Jestem bardzo wdzięczna i zobowiązana. Mam duży
szacunek i podziw dla takich ludzi jak Ty - wszystko przesyłasz
bezinteresowanie. Jeszcze raz dziekuję za wszystko, Gosewa.

2. Data: 2005-12-02 19:38:20

Temat: Re: Podziękowania dla Pusi
Od: "M.Nowak" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do serdeczności dla naszej Pusi!
Jak Ją ozłocić? Może jakiś specjalny medal od Grupy?

Beatko, wielkie dzięki! :-)))

Magda N.
www.amber.blox.pl

3. Data: 2005-12-02 19:52:26

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam się do serdeczności dla naszej Pusi!
> Jak Ją ozłocić? Może jakiś specjalny medal od Grupy?
>
> Beatko, wielkie dzięki! :-)))
>
> Magda N.
> www.amber.blox.pl

Beatko,wielkie podziekowania
Krystyna - Rybnik

4. Data: 2005-12-02 19:54:38

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szacunek i podziw dla takich ludzi jak Ty - wszystko przesyłasz
> bezinteresowanie. Jeszcze raz dziekuję za wszystko, Gosewa.

Ja też, ja też. Duża buźka :)

Dziunia

5. Data: 2005-12-02 20:17:53

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosewa" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szacunek i podziw dla takich ludzi jak Ty - wszystko przesyłasz
> bezinteresowanie. Jeszcze raz dziekuję za wszystko, Gosewa.

Podpisuję się wszystkimi kończynami :)))) Serdeczności dla Pusi.
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

6. Data: 2005-12-02 20:18:59

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szacunek i podziw dla takich ludzi jak Ty - wszystko przesyłasz
> bezinteresowanie. Jeszcze raz dziekuję za wszystko, Gosewa.

podpisuję się pod tym co powiedziała Gosewa obiema rączkami. :-)
dziękuję

Kasia - Chrumcia

7. Data: 2005-12-02 20:24:23

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej kobietki,przestancie bo sie czerwienie.
Po prostu tego co dostaje z wymiany miedzynarodwej nie zatrzymuje tylko dla
swoich oczu :-)Lubie dzielic sie pieknem :-)
Pusia zaczerwieniona
PS.Jesli ktos chcialby dolaczyc do "prenumeratorow" mojej "robotkowej listy
subskrypcyjnej "na rozne cuda przewaznie szydelkowe i czasami inne(ale
rzetelnie uprzedzam ,ze w wiekszosci po angielsku) to prosze o zgloszenie na
priv :-)

8. Data: 2005-12-02 20:42:03

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szacunek i podziw dla takich ludzi jak Ty - wszystko przesyłasz
> bezinteresowanie. Jeszcze raz dziekuję za wszystko, Gosewa.

Przyłączam się do podziękowań. Dziękuję ci Pusiu z całego serca:)

Pozdrawiam Iwa

9. Data: 2005-12-03 08:14:38

Od: Agnieszka R <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam myślę, że w dowód wdzięczności musimy dla Pusi "złożyć się" na
kilka dodatkowych godzin w tygodniu ;-) będzie je mogła przeznaczyć na
robótkowanie. Tylko jeszcze nie wiem gdzie te dodatkowe godziny
sprzedają... ;-)

również niezmiernie wdzięczna
Agnieszka R

10. Data: 2005-12-03 15:55:59

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia jest "debest" !!!
Serdeczne dzięki za Twoją bezinteresownośc.
Aga

Swiąteczna gwiazda z papieru
"Moje nowe hobby"+"ozdabianie ceramiki"-WARTO???
[xxx] wilk i zajac lub krecik
[szydełko]
Spotkanie _Toruń