Podziękowanie dla Barbary M.

1. Data: 2006-09-08 09:26:45

Temat: Podziękowanie dla Barbary M.
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę na forum podziękować serdecznie
Barbarze za roślinki, którymi mnie obdarowała :-)
Dostałem więcej niż mógłbym oczekiwać :-)
http://fotogalerie.pl/fotka/2736731157704440873
(naliczyłem 15 taksonów!)

Tym publicznym podziękowaniem chcę podkreślić
zacność i hojność Barbary, Jej uczynność i bezinteresowność.

Jeszcze raz: Wiekie Dzięki Barbaro :-)
--

pozdrawiam wielce rad :-) piotrh

2. Data: 2006-09-09 13:36:52

Temat: Re: Podziękowanie dla Barbary M.
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotrh napisał:
> Chcę na forum podziękować serdecznie
> Barbarze za roślinki

Nie ma za co. Jeszcze mi sporo zostało:-)

> Tym publicznym podziękowaniem chcę podkreślić
> zacność

przesadzasz :-)

>i hojność

Ja też bywam hojnie obdarowywana roślinkami.
Dlaczego tylko ja miałabym się z czegoś ucieszyć ?

> bezinteresowność

Nie byłam całkiem bezinteresowna prosząc o zebranie nasion.
To Ty zaproponowałeś mi bezinteresownie sadzonkę :-)

Pozdrawiam wszystkich obdarowujących i obdarowanych, Barbara

Wciąż sezon
Szukam !!!
co to za objawy na pomidorze
niespam
Nie czytać, dziadostwo, Spam, i to mój , tfuj