Pogoda - będzie gorzej :-(

1. Data: 2004-08-13 09:21:54

Temat: Pogoda - będzie gorzej :-(
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. W związku z przewidywanym przez badaczy zmian klimatu
ociepleniem temperatury na kuli ziemskiej o 1,4 do 5,8 stopnia C w
ciągu najbliższych 100 lat będą się nasilać ekstremalne zjawiska
pogodowe: fale upałów, chłodów, mrozów, jak i susze, huragany i trąby
powietrzne.
W tym roku na południu kraju były powodzie, a w Wielkopolsce -
susza, pomimo to, tegoroczne lato jest typowym polskim latem. Takie
ekstremalne różnice w aurze występują podobno w Polsce od zawsze, zaś w
przyszłości mają być po prostu częstsze i bardziej intensywne. :-(
Pozdrawiam ocieplająco Ja...cki

2. Data: 2004-08-13 09:56:02

Temat: Re: Pogoda - będzie gorzej :-(
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> [...]
> ekstremalne różnice w aurze występują podobno w Polsce od zawsze, zaś
> w przyszłości mają być po prostu częstsze i bardziej intensywne. :-(

Informacja godna daty 13-go i w dodatku piątek, brrrr. Postanawiam nie
wychodzić na ulice za 100 lat i już.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2004-08-13 11:56:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>ekstremalne różnice w aurze występują podobno w Polsce od zawsze, zaś w
>przyszłości mają być po prostu częstsze i bardziej intensywne. :-(
> Pozdrawiam ocieplająco Ja...cki
:)
zajrzales w szklana kule
????
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2004-08-13 12:44:46

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:002001c4812c$6c496530$7b981b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> zajrzales w szklana kule
> ????

Hejka. Od zaglądania w szklaną kulę są specjalistki. ;-) Dla mnie
ważniejsze mędrca szkiełko i oko, niż czucie i wiara. :-)
Pozdrawiam nieromantycznie Ja...cki
P.S. Pisząc o specjalistkach od zaglądania w szklaną kulę, nie miałem
na myśli żadnej koleżanki z grupy.

5. Data: 2004-08-13 12:56:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> Pozdrawiam nieromantycznie Ja...cki
> P.S. Pisząc o specjalistkach od zaglądania w szklaną kulę, nie miałem

Mogę pozaglądać, pasuje do czarnych kotów. Miotłę też mam.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2004-08-13 13:38:32

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:411cba90@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> Mogę pozaglądać, pasuje do czarnych kotów. Miotłę też mam.

Hejka. Krysiu, widzę, że na Ciebie można liczyć w najtrudniejszych
nawet momentach pogodowych. ;-)
Pozdrawiam wróżebnie Ja...cki

7. Data: 2004-08-13 13:47:22

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
>Dla mnie
> ważniejsze mędrca szkiełko i oko, niż czucie i wiara. :-)
> Pozdrawiam nieromantycznie Ja...cki

To całkiem odwrotnie, niż dla mnie ;-).
Mam nadzieję, że jednak widzisz to samo, co ja - ładną pogodę 4 września
:)).

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2004-08-13 13:57:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ciągu najbliższych 100 lat będą się nasilać ekstremalne zjawiska
> pogodowe: fale upałów, chłodów, mrozów, jak i susze, huragany i trąby

Wiec jedzmy, pijmy, poki czas ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2004-08-13 14:11:50

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ekstremalne różnice w aurze występują podobno w Polsce od zawsze, zaś w
> przyszłości mają być po prostu częstsze i bardziej intensywne. :-(

Dirko, a cóż to - depresja czy kryzys wieku średniego, a może refleksja nad
latem przemijającym?W dobrym klimacie mieszkamy - trzęsień ziemi nie mamy,
cyklonów też nie, a i zima daleka od syberyjskich...
Z próbą pociechy śpiesząc - Gosia

---

10. Data: 2004-08-13 15:17:34

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cfii77$1svv$1@news2.ipartners.pl Małgorzata Klecka
<m...@w...pl> napisał(a):

> Dirko, a cóż to - depresja czy kryzys wieku średniego
> ...W dobrym klimacie mieszkamy -
> trzęsień ziemi nie mamy, cyklonów też nie, a i zima daleka od
> syberyjskich... Z próbą pociechy śpiesząc - Gosia

Hejka, Jak ktoś ma pecha,Gosiu, to go powietrzna trąba i na grupie
dyskusyjnej może wyzwyrtać. :-(
Pozdrawiam huraganowo Ja...cki
P.S. Wszelkie podobieństwo do trąby powietrznej osób i zdarzeń w
powyższym tekście jest przypadkowe i niezamierzone. :-)

Jaki zapylacz czereśni Hedelfińskiej ?
gardenia jasminowa
Jukka karolińska
Kto ma apetyt na maczlika?