Pogoda dobra i krzywa rośnie

1. Data: 2020-09-21 10:52:50

Temat: Pogoda dobra i krzywa rośnie
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jezdzilem troche po obcych krajach, popatrzylem na swiat z gory,
ukulturalnialem sie i wrocilem do domu. Tutaj okazalo sie ze dzieci
poszly juz do szkoly, dorosli wracaja z urlopow i krzywa rosnie.
Niedawno mielismy jakies 500 pozytywnych testow na 250 tysiecy ludzi, a
teraz jest tego chyba prawie 750. Czekamy az z ruskim gazem przyjdzie
Sputnik V lub cos podobnego, a na wszelki wypadek zaszczepilismy sie
przeciw grypie (autyzmu nie bylo, tylko krotko sraczka).
Ale moze byc gorzej. USA przoduja i maja juz 7 mln zarazonych i ponad
200 tysiecy trupow (do konca roku ma byc o 180 tysiecy wiecej).
W Brazylii, Rosji, Indiach, Peru, Kolumbii, RPA tez nie jest wesolo, a
radio przedwczoraj mowilo, ze w Czechach, Polsce i na Wegrzech rowniez
krzywe rosna.
Zycze zdrowia, dobrej kondycji i dobrego apetytu!

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50360058113/i
n/album-72157716036961483
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50360888347/i
n/album-72157716036961483/
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-09-21 12:56:43

Temat: Re: Pogoda dobra i krzywa rośnie
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2020 o 10:52, silvio balconetti pisze:
> [...]
> krzywe rosna.
> Zycze zdrowia, dobrej kondycji i dobrego apetytu!

W Polsce wczoraj została przekroczona bariera tysiąca zakażeń/dobę. A
jeszcze podobno nie mamy do czynienia z tzw drugą falą, ona ma przyjść
dopiero jesienią i zimą.

3. Data: 2020-09-21 18:49:03

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.09.20 um 12:56 schrieb trybun:

> [...]
>>

> W Polsce wczoraj została przekroczona bariera tysiąca zakażeń/dobę. A
> jeszcze podobno nie mamy do czynienia z tzw drugą falą, ona ma przyjść

A pandemia podobno juz przechodzila, nie trzeba bylo sie bac i isc
wybierac. Z drugiej strony zamykane byly parki, lasy, cmentarze (nie dla
wszystkich), karani rowerzysci, trzeba bylo wszedzie nosic maski (ale
tez nie wszyscy). No to pomieszali ludziom w glowach, potraktowali jak
dzieci, a jeszcze opowiadali glupoty o szczepionkach. Podobnie w USA
Trump mowil, ze z cieplem wirus zniknie, mozna go zabic srodkiem
dezynfekcyjnym, promieniami UV, maseczki to bzdura itp.
Choc jak czytam i u nas ludziom troche odbija, choc politycy i media sie
nie wyglupiaja.

SB.

4. Data: 2020-09-22 22:45:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 września 2020 18:49:06 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:

n/album-72157716036961483

n/album-72157716036961483/

> A pandemia podobno juz przechodzila, nie trzeba bylo sie bac i isc
> wybierac.

Mniej brudasów i śmierdzieli może będzie. Tacy tam żydzi mieli zwyczaj mycia rąk ile
popadnie, chodzenia do mykwy i nie zadawania się z gojami poza celem handlowym,
dlatego dymienica morowa w średniowieczu ich oszczędziła.

Z drugiej strony zjadliwość wirusa z dnia na dzień spada, więc będzie więcej zakażeń
bezobjawowych, a te które wypłyną na wierzch będą coraz rzadziej prowadziły do
skutków groźnych dla życia.

5. Data: 2020-09-23 17:32:21

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zakażeń bezobjawowych, a te które wypłyną na wierzch będą coraz rzadziej prowadziły

U was byc moze tak jest, choc jak sie spojrzy na statystyki, to mozna w
to watpic. Wedlug naszych wirologow i epidemiologow wirus w swej
agresywnosci sie nie zmienil. Zmienila sie struktura zarazonych:
wczesniej wirus dopadal glownie starych, a obecnie czepia sie mlodszych
(5-35 lat), ktorzy go mniej lub wcale nie odczuwaja. Malo wiec osob musi
isc do szpitala, a jeszcze mniej do intensywnej opieki. Mimo ze testuje
sie na potege - w Bawarii 160 tys. tygodniowo. No i przybywa zarazonych
- glownie w metropoliach, gdzie jest wiekszy ruch (turystyka,
odwiedziny, powroty), wiecej zakladow pracy, szkol, szpitali, domow
starcow.
Bylismy w austriackich Alpach i dla kultury wpadlismy raz do Graz (teraz
obok Linz i Wiednia tez "hotspot") i zauwazylismy, ze tam bylo dosc
luzno z obostrzeniami. W Bawarii (w innych landach inaczej) ciagle
trzeba z maseczka isc do sklepu, piekarni, lekarza, apteki, banku,
urzedu, restauracji (trzeba wpisywac na liscie nazwisko i telefon) itd.
Na treningu obowiazkowe sa maseczki, dezynfekowanie wszystkich urzadzen
oraz ciagle wietrzenie pomieszczen. Cwiczenie 2-2,5 godziny w takich
warunkach nie jest takie proste (trzeba tez robic termin).
W Austrii w kawiarni, piekarni, ogrodku piwnym, na stacji benzynowej
nikt nie mial maseczki, choc jak zakladales, to sie nie dziwili (wiadomo
Piefke!). Teraz znowu zaostrzaja i oprocz Balkanow oglaszaja Czechy i
Wegry obszarami ryzyka.

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Btw. Nie wiem kogo w sredniowieczu zarazy omijaly, ale czytalem o
"hiszpance" (grypa wlasciwie przyszla zza Atlantyku). Odessa stracila
ok. 1,2% mieszkancow, Maszhad (Persja) 5%, Gujarat (Indie) 5,1%, Ciskei
(pld. Afryka) 9,9%, a Bristol Bay (Alaska) 40%. Ciekawy przypadek to
hiszpanska Zamora, ktorej biskup nakazal nocne czuwania i modly, no i
stracil 3% duszyczek i mial rekord europejski.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????

6. Data: 2020-09-27 13:51:19

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2020 o 18:49, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> srodkiem dezynfekcyjnym, promieniami UV, maseczki to bzdura itp.
> Choc jak czytam i u nas ludziom troche odbija, choc politycy i media

Tu akurat współczuje rządzącym, czyli władzom poszczególnych krajów,. Są
autentycznie między młotem a kowadłem. Z jednaj strony nie mogą aż tak
bez konsekwencji ograniczać swobód, gospodarka też ma swoje prawa,  a i
z drugiej każdy zmarły podczas tej epidemii także obciąża ich konto.

Strach
Grupa zyje jeszcze?
sny
ludzie o czarnej skorze