Pojemnik na posiew moczu

1. Data: 2004-10-13 17:53:01

Temat: Pojemnik na posiew moczu
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Mam pytanie- musze pobrac mocz na posiew i ja wyslac poczta do badania.
Czy taki pojemnik kupie w kazdej aptece?
Moze sa rozne rodzaje?
Ktory lepszy?
Mieszkam w Warszawie - jesli nie ma ich w kazdej aptece - to moze ktos wie
gdzie mozna dostac?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

2. Data: 2004-10-13 17:59:02

Temat: Re: Pojemnik na posiew moczu
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie- musze pobrac mocz na posiew i ja wyslac poczta do badania.
> Czy taki pojemnik kupie w kazdej aptece?

Lekko OT - wysyłanie moczu na posiew pocztą nie jest najlepszym pomysłem.
Mocz na badania bakteriologiczne powinien być przechowywany w cieplarce do
mom. rozpoczęcia badania.
A co do próbówki - powinna je mieć każda apteka, a ostatecznie zapytaj w
jakimś lab.analitycznym.
Pozdrawiam!
__________________
Jola
Nakarm głodne dziecko
www.pajacyk.pl

3. Data: 2004-10-13 18:04:44

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co do próbówki - powinna je mieć każda apteka, a ostatecznie zapytaj w
> jakimś lab.analitycznym.

Prosząc o pojemnik, podkreś, że ma być jałowy!
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2004-10-13 18:12:21

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 13 Oct 2004 19:59:02 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako C.Jola, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Lekko OT - wysyłanie moczu na posiew pocztą nie jest najlepszym pomysłem.
> Mocz na badania bakteriologiczne powinien być przechowywany w cieplarce do
> mom. rozpoczęcia badania.

Niestety - nie mam za bardzo alternatywy - to ma byc mocz koci do
specjalnego badania. Najwyzej ono nie wyjdzie :(
W najgorszym razie - bedziemy z tym kotem u akurat tego weta za 3 tygodnie,
wiedy zrobi sie badanie pobierajac mocz bezposrednio od kota. Choc
wolelibysmy zeby jadac z kotem - miec juz na biurku u weta wynik badania
bakteriologicznego. Poniewaz problem jest bardzo zlozony i taki wynik
ulatwilby sporo.

5. Data: 2004-10-13 18:13:00

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 13 Oct 2004 20:04:44 +0200 wiedźmin zdziwił się

To wiem :)
Szczegoly techniczne wysylki znam :)
Problemem jest pojemniczek.

6. Data: 2004-10-13 18:21:21

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wolelibysmy zeby jadac z kotem - miec juz na biurku u weta wynik badania
> bakteriologicznego. Poniewaz problem jest bardzo zlozony i taki wynik

pojemniki sa w kazdej aptece, tylko powiedz, ze to na posiew. jesli
mieszkasz w wwie, to mozesz podwiesc te badanie, wtedy bedzie wieksza
szansa, ze dobrze wyjdzie. w koncu pobrac mocz od kota, to sztuka cyrkowa:)

pozdrowienia dla kocich wasow:)

7. Data: 2004-10-13 18:58:46

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 13 Oct 2004 20:21:21 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Ruua, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

>, to mozesz podwiesc te badanie, wtedy bedzie wieksza
> szansa, ze dobrze wyjdzie.

Mieszkam w Warszawie - ale mocz bedzie badany w Lublinie.
Jak posiew nie wyjdzie - zadna tragedia sie nie stanie.

>w koncu pobrac mocz od kota, to sztuka cyrkowa:)

Nie od Malego - on sika automatycznie - bierze sie kota, wnosi do lazienki
i stawia na podlodze. Maly nie ma wyboru - kuca i sika (ma taki odruch) - a
ja tylko podstawiam pojemnik :)
Dzieki temu mam mozliwosc Malego wczesniej podmyc i pobrac mocz czysciutki,
prosto do pojemniczka.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło