Pokochalem kreta. :)

1. Data: 2011-06-09 10:08:50

Temat: Pokochalem kreta. :)
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako ze przegralem batalie z wyjatkowo INTELIGENTNYM kretem, a walczylem
dzielnie na wszelkie
sposoby oglosilem kapitulacje. Pogodzilem sie, ze mam nielegalnego (?)
lokatora. Jedyne co robie rano, to zbieram kopce do doniczki i oczyszczam
trawnik. :)

Licze na to, ze w koncu zezre wszystko co ma do zjedzenia i pojdzie
sobie gdzie indziej. Poki co przestalem sie denerwowac, a i zycie
stalo sie latwiejsze. :)

2. Data: 2011-06-09 10:13:37

Temat: Re: Pokochalem kreta. :)
Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2011 12:08, Neko pisze:

> Licze na to, ze w koncu zezre wszystko co ma do zjedzenia i pojdzie
> sobie gdzie indziej. Poki co przestalem sie denerwowac, a i zycie
> stalo sie latwiejsze. :)

Ileż Ci ten kret zjeść może... Ja tam nie mam działki z super
wypielęgnowanym trawnikiem, ale jakoś kretówki mi nigdy nie
przeszkadzały. Nawet fajnie, ze coś sobie żyje u mnie na działce ;-)

3. Data: 2011-06-09 20:52:14

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-09 12:08, Neko pisze:
> [...]
>
> Licze na to, ze w koncu zezre wszystko co ma do zjedzenia i pojdzie
> sobie gdzie indziej. Poki co przestalem sie denerwowac, a i zycie

Ciesz się kretem, bo jak on sie "wyprowadzi", to w jego korytarze
wprowadzą sie nornice czy karczowniki
i wtedy będziesz miał o wiele gorzej.

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

4. Data: 2011-06-09 22:19:31

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Krycha wrote:
> Ciesz się kretem, bo jak on sie "wyprowadzi", to w jego korytarze
> wprowadzą sie nornice czy karczowniki
> i wtedy będziesz miał o wiele gorzej.

żeby jeszcze lemingi tam wlazły...
;)

moon

5. Data: 2011-06-09 23:18:29

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ludzie szukają inteligencji pozaziemskiej, a ona jest w ziemi ;)))

6. Data: 2011-06-09 23:31:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 01:18:29 +0200, lamia napisał(a):

> ludzie szukają inteligencji pozaziemskiej, a ona jest w ziemi ;)))

Ja o tym wiem. Wczoraj wykopała mi z tej ziemi kilka niedawno posadzonych
sałat, wraz z całą bryłą korzeniową wysadziła je na wierzch...

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

7. Data: 2011-06-10 06:03:20

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ciesz się kretem, bo jak on sie "wyprowadzi", to w jego korytarze
> wprowadzą sie nornice czy karczowniki
> i wtedy będziesz miał o wiele gorzej.

Ta współpraca wygląda trochę inaczej.W krecich tunelach zawsze grasują
gryzonie.Jak ustaje działalność kreta,to znaczy,że już są karczowniki
i kret wyprowadził się na chwilę.W jednym krecim korytarzu złapałem jednego
kreta i osiem tych potworów.
Pozdrawiam.mirzan

8. Data: 2011-06-10 09:33:43

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Licze na to, ze w koncu zezre wszystko co ma do zjedzenia i pojdzie
> sobie gdzie indziej. Poki co przestalem sie denerwowac, a i zycie

A próbowałeś broni biologicznej, czyli teriera? Można pożyczyć ;-)
Ale lojalnie ostrzegam, że najpierw zrobi Ci radosne wykopki w ogródku, ale
żadnej "inteligencji" nie przepuści (jeżom też niestety), MK

Re: Patron grupy na 2011- głosowanie przedłużone!!
Re: Patron grupy na 2011- głosowanie przedłużone!!
Opryskiwanie jabloni po raz pierwszy.
Co zamiast tfui?
stevia sadzonki do kupienia, jak ktoś potrzebuje...:-)