Pokoj 101

From: "w000" <w...@m...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Pokoj 101
Date: Mon, 3 Jan 2000 13:10:08 +0100

Zadziwiajace jak wielu chce zobaczyc co jest w pokoju 101,
ale mimo wysilkow nie potrafi bo go tam straznicy
nie wpuszczaja.

Niektorzy na prawde zdesperowani zaciagaja
sie do nich myslac, ze jesli beda blizej uda im sie cos podejrzec,
ale mimo to ciagle nie rozumieja wiele.

Jesli sie na prawde chce wejsc to warto wiedziec,
ze tego nie mozna zrobic w tlumie. Ale jesli sie bedzie
tego wystarczajaco dlugo i mocno chcialo byc moze
zaprowadza tam kiedys o swicie.

Pokoj 101 dla kazdego jest bardzo osobistym przezyciem.

Pierwszy model model jest nieczynny od dobrych kilkunastu
lat i na pewno zarosl kurzem, a byc moze juz nie istnieje.

Ale wierzcie mi buduja nowe i jest wystarczajaco wielu frajerow
( wlaczajc nizej podpisanego ), ktorzy dostarczyli planow i pradu.

A wiec co jest w Pokoju nr 101 ?

Na prawde chcesz wiedziec ? Nie pytaj mnie.
Sprawdz sam.

Kazdy wie sam najlepiej i kazdy zobaczy co innego.

---
zycze wszystkim realizacji najskrytszych pragnien
oraz wiele przezyc w tym nowym roku oby byl lepszy
od poprzedniego.

powodzenia

Bez urazy
w000