Pokrywa ceramiczna zbiornika

1. Data: 2007-08-22 18:28:08

Temat: Pokrywa ceramiczna zbiornika
Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktokolwiek z Państwa wie, jak otworzyć ceramiczny zbiornik ze
spłuczką?

Zauważyłam, że jest przeciek (tj. woda jest pobierana i odpływa do
miski nieustannie, oczywiście małym strumieniem). Chciałam zajrzeć do
zbiornika - bo może z pływakiem coś nie tak, a może uszczelka powinna
by wymieniona, lub jakiś paproch się dostał - niestety nie mam pojęcia
jak otworzyć pokrywę. Niby nic jej nie trzyma na krawędziach, ale nie
daje się podnieść żeby tam zajrzeć.

Załączam linki do zdjęć tego typu zbiornika:
http://vinyanov.net/various/photos/zbiornik_bok.jpg
http://vinyanov.net/various/photos/zbiornik_gora.jpg

Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
- Blondynka z domu.:)

2. Data: 2007-08-22 18:33:15

Temat: Re: Pokrywa ceramiczna zbiornika
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sie, 20:28, d...@g...pl wrote:

> Będę wdzięczna za pomoc.
>
> Pozdrawiam
> - Blondynka z domu.:)

Jeszcz swoje foto powinlas dolaczyc ;-)

W mojej odkreca sie guzik do spuszczania wody - postaraj sie
przekrecic ten korpus , ktory jest obwodka dla guzika :)

Pozdrawiam
Rafal

3. Data: 2007-08-22 18:35:17

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Aug 2007 11:28:08 -0700, d...@g...pl napisał(a):

> [...]
> by wymieniona, lub jakiś paproch się dostał - niestety nie mam pojęcia
> jak otworzyć pokrywę. Niby nic jej nie trzyma na krawędziach, ale nie

tak jak każdy inny - odkręcić metalowy pierścień wokół przycisku...

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

4. Data: 2007-08-22 18:44:45

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...pl writes:

> [...]
> by wymieniona, lub jakiś paproch się dostał - niestety nie mam pojęcia
> jak otworzyć pokrywę. Niby nic jej nie trzyma na krawędziach, ale nie

Odkręcić pierścień wokół przycisku do spłukiwania (to srebrne wokół
przycisku). Palcami w lewo.

MJ

5. Data: 2007-08-22 18:51:17

Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Daniel, Rafał - dziękuję! :)

Udało się odkręcić i podnieść na ok. 10 cm. Tam jest taki haczyk
plastikowy - to chyba powinnam go zdjąć?
Wtedy klapa powinna być całkiem uwolniona.
W każdym razie eksperymentuję dalej.

Pozdrawiam
- Blondynka z domu

6. Data: 2007-08-22 18:58:57

Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No dobrze - klapę zdjęłam, ale gdzie szukać tej uszczelki??

- Blondynka z domu
(jeszcze kilka takich pytań i zmienię nicka na "Blondynka 100%")

7. Data: 2007-08-22 19:52:00

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@g...pl> wrote in message
ps.com...
> No dobrze - klapę zdjęłam, ale gdzie szukać tej uszczelki??

Na srodku masz takie duze cos, co jest tym zaworem. Na dole jest duza
okragla (zazwyczaj czarna)uszczelka...

> - Blondynka z domu
> (jeszcze kilka takich pytań i zmienię nicka na "Blondynka 100%")

Spoko, moze byc nawet 200% :)

Qwinto

8. Data: 2007-08-22 20:02:06

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Aug 2007 11:58:57 -0700, d...@g...pl napisał(a):

> No dobrze - klapę zdjęłam, ale gdzie szukać tej uszczelki??

prawdopodobnie musisz rozebrać plastikowy automat - przy wlocie wody do
zbiornika - ale to już organoleptycznie trzeba - bo przez neta kiepsko się
tłumaczy - każdy producent ma inny system

9. Data: 2007-08-23 00:55:08

Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Qwinto:

> Na srodku masz takie duze cos, co jest tym zaworem. Na dole jest duza
> okragla (zazwyczaj czarna)uszczelka...

Też tak sobie wyobrażałam, zanim nie zajrzałam...
Niestety dół jest w jakiejś plastikowej rurze przymocowanej do
podstawy.
W ogóle skomplikowane te wnętrzności - Daniel ma rację.
Chyba wezwę jakiegoś chirurga...

Pozdrawiam
- Blondynka na 102%

Zwrot starego sprzetu
Fuga da sie przyciemnic lub zabarwic? :))
Płyta ceramiczna z ramką czy bez?
Sprzęt AGD do zabudowy kuchni - Gdzie najtaniej w okolicach Krakowa?!
zlewozmywak granitowy - gdzie?