Pół tony najlepszej nie tylko w Polsce ale i na świecie kiszonej kapusty przyjedzie do Słupska na sylwestrowy bigos!!!

1. Data: 2014-12-19 23:59:06

Temat: Pół tony najlepszej nie tylko w Polsce ale i na świecie kiszonej kapusty przyjedzie do Słupska na sylwestrowy bigos!!!
Od: a...@s...net szukaj wiadomości tego autora

Magda Gessler w sylwestra ugotuje bigos w Słupsku.

Cały tekst: http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,17135
873,Magda_Gessler_w_sylwestra_ugotuje_bigos_w_Slupsk
u_.html#ixzz3MO5AVA4C

2. Data: 2014-12-20 02:32:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Dec 2014 14:59:06 -0800 (PST), a...@s...net
napisał(a):

> Magda Gessler w sylwestra ugotuje bigos w Słupsku.
>
> Cały tekst: http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,17135
873,Magda_Gessler_w_sylwestra_ugotuje_bigos_w_Slupsk
u_.html#ixzz3MO5AVA4C

Ta joj, no no, MG "przyjedzie na własny koszt" - bo ta kapucha to tylko
przy okazji innych wizyt:
http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,17153
616,Magda_Gessler_czeka_na_wyrok__a_sedzia_biega_po_
hotelu.html?piano_t=1
333333-]

3. Data: 2014-12-20 06:47:20

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-19 o 23:59, a...@s...net pisze:
> Magda Gessler w sylwestra ugotuje bigos w Słupsku.
>
> Cały tekst: http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,17135
873,Magda_Gessler_w_sylwestra_ugotuje_bigos_w_Slupsk
u_.html#ixzz3MO5AVA4C
Szkoda, obawiam się, że zrobi Biedroniowi złą robotę. Ale to może wynika
z mojego uprzedzenia do tej pani o manierach przekupy.
--
B.

4. Data: 2014-12-20 07:27:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

873,Magda_Gessler_w_sylwestra_ugotuje_bigos_w_Slupsk
u_.html#ixzz3MO5AVA4C
> Szkoda, obawiam się, że zrobi Biedroniowi złą robotę. Ale to może wynika
> z mojego uprzedzenia do tej pani o manierach przekupy.

O tym to w końcu jest -- że narobi mu bigosu.

Jarek

--
Jechała baba, jechała z chłopem,
na młodzieżowo autostopem.

5. Data: 2014-12-20 08:05:22

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> O tym to w końcu jest -- że narobi mu bigosu.
A przy okazji pewnie będzie chciała upiec swoją pieczeń.
--
B.

6. Data: 2014-12-20 10:44:31

Od: a...@s...net szukaj wiadomości tego autora

On Friday, December 19, 2014 9:47:21 PM UTC-8, bbjk wrote:

873,Magda_Gessler_w_sylwestra_ugotuje_bigos_w_Slupsk
u_.html#ixzz3MO5AVA4C
> Szkoda, obawiam się, że zrobi Biedroniowi złą robotę. Ale to może wynika
> z mojego uprzedzenia do tej pani o manierach przekupy.

Byle tylko nie wypichcila mu jakiegos paskudztwa.
Bigos jest trudno spartaczyc, jestem dobrej mysli.

Basia

7. Data: 2014-12-20 12:55:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> A przy okazji pewnie będzie chciała upiec swoją pieczeń.

Gdy zbyt mocno się uweźmie przy swoim, wyjdzie klops.

Jarek

--
Przy kościołku,
Mój aniołku,

8. Data: 2014-12-20 13:12:58

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy zbyt mocno się uweźmie przy swoim, wyjdzie klops.

Bo pulpet już jest.
--
B.

9. Data: 2014-12-20 13:45:41

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-20 o 10:44, a...@s...net pisze:

> Bigos jest trudno spartaczyc, jestem dobrej mysli.

Co Ty wiesz o bigosie...

10. Data: 2014-12-20 13:56:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 23:59, obywatel a...@s...net uprzejmie donosi:
> Magda Gessler w sylwestra ugotuje bigos w Słupsku.
>
> Cały tekst: http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,17135
873,Magda_Gessler_w_sylwestra_ugotuje_bigos_w_Slupsk
u_.html#ixzz3MO5AVA4C

Długi to będzie sylwester, oj.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

sos tajski Vifon a sriracha
Karp (nie tylko) humanitarnie swiąteczny
Freelance Web Designing in Japan,India,Hyd,UK,Singa pore,Hongkong
Discrete Random Signals and Statistical Signal Processing Charles W. Therrien
pestkówka