Połączenie paneli podłogowych z terakotą.

1. Data: 2006-04-22 09:11:01

Temat: Połączenie paneli podłogowych z terakotą.
Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie: Jak połączyć terakotę z panelami? Wiem, ze są listwy, które z góry
przykrywają krawędź styku 2 materiałów, ale na zdjęciach widziałem listwę
poprzeczną, oddzielającą jedno od drugiego, ale nic nie wystaje ponad
powierchnię. Mój znajomy fachowiec mówi, że to nie zdaje egzaminu, bo panele sie
podnoszą, jak nie będą przyciśnięte od zewnątrz, i że to dobre do katalogu, nie
do mieszkania. Macie jakieś doświadczenia z tym związane?
Raff
PS. Usuń box z adresu.

2. Data: 2006-04-22 09:29:07

Temat: Re: Połączenie paneli podłogowych z terakotą.
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raff napisał(a):
Mój znajomy fachowiec mówi, że to nie zdaje egzaminu, bo panele sie
> podnoszą, jak nie będą przyciśnięte od zewnątrz, i że to dobre do katalogu, nie
> do mieszkania. Macie jakieś doświadczenia z tym związane?

Mam wlasnie takie listwy od 3 lat i nic sie nie podnosi, jest ok.
Jak fachowcowi sie podnosi to moze poszukaj innego :)

barney

4 8 15 16 23 42 EXECUTE

3. Data: 2006-04-22 14:33:32

Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości
> Mam wlasnie takie listwy od 3 lat i nic sie nie podnosi, jest ok.
> Jak fachowcowi sie podnosi to moze poszukaj innego :)

Innym fachowcem bedę sam;-) Czy te listwy, które masz, powinny wchodzić pod
kafle, czy tylko pod panele? Pytam, bo kafle mam juz położone.
Raff
PS. Usuń box z adresu.

4. Data: 2006-04-25 08:07:15

Od: JJ <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

barney napisał(a):

> Mam wlasnie takie listwy od 3 lat i nic sie nie podnosi, jest ok.

Mozesz napisac co to za listwy i gdzie mozna takie kupic ?

Tez planuje takie rozwiazanie i slyszalem ze mozna wykonac takie listwy
z korka ale niestety nie wiem kto takie listwy sprzedaje i czy sa
praktycznym rozwiazaniem. Jezeli ktos ma takie informacje to prosze o
wypowiedz.

pozdrawiam
JJ

5. Data: 2006-04-25 19:55:08

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

JJ napisał(a):

> [...]
> z korka ale niestety nie wiem kto takie listwy sprzedaje i czy sa
> praktycznym rozwiazaniem. Jezeli ktos ma takie informacje to prosze o

Niestety nie wiem co to za listwy, kupilem nowe mieszkanie (3 lata temu)
i wszedlem do niego po ekipie wykanczajacej, wszystko juz bylo gotowe.
Juz nie pamietam co mam na podlodze, kupowalem to w TTW Opex w DC, w
przeciwienstwie do bialego montazu nie ma na tym firmowych znaczkow i
poprostu nie pamietam juz :) W kazdym razie do dzis nic sie nie
rozpadlo, podnioslo/opuscilo itp.

barney

4 8 15 16 23 42 EXECUTE

Kupno domu - koszty, kredyt