Polak Niemiec

11. Data: 2018-02-22 07:35:57

Temat: Re: Polak Niemiec
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> I wzajemnie!
>
> Jesteś (tu) jedyny, którego traktuję serio!
> Jesteś (tu) jedyny, który odczytuje wszystko, co piszę, zgodnie z moimi
> intencjami, przez co widzi MNIE.

a jakimze sposobem mialbym Ciebie nie widziec?
zreszta, dobre istoty sie tylko czuje, prawde powiedziawszy.
i zawsze trzeba, co tylko sie da, rozpatrywac
w jak najlepszej woli.
tylko wowczas jest to sprawiedliwe.

mozmy sie w czyms niezgadzac, toczyc polemiki.
mozemy niekiedy byc soba nawet poddenerwowani.
mozemy miec rozne zapatrywania.
ale ufnosc pozostaje, niczym feniks lub Pan Jezus,
ze przeciez nam wszystkim tylko o dobroc chodzi.

po prostu nie umiem w sobie znalezc czegokolwiek,
co byloby sprawiedliwe, abym Ci cokolwiek zarzucic byl w stanie.

> Reszta widzi nie MNIE, tylko własne męty na mój temat, bo im nie leży, co i
> jak piszę.

pisz, to co uwazasz za stosowne, ale niekiedy postaw sie w ich sytuacji,
i zrozum, ze gdybys byla w takiej, jakiej oni sa, moglabys dosc podobnie pisac.

buziaczki ikselkus przesylam,
jacek

12. Data: 2018-02-22 07:40:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 lutego 2018 13:40:47 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Mylisz się Iksi. Ja też czytam Ciebie z uwagą chociaż wkurzasz mnie
> meandrowaniem z Kfiatkiem. :)

zazdrosnik;)

13. Data: 2018-02-22 08:20:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> może jeszcze raz Pana Jezusa ukrzyżujcie,
> skoro macie Nato ochotę:)
>
> to tyle ikselkus, co moge powiedziec na ten te mat:)

zobacz teraz Ikselkus, jak moga byc malo adekwatne slowa.
po slowie "mat" dalem usmieszek, tylko po to ikselkus,
zeby ci, o ktorych pisze, nie poczuli sie sie obrazeni,
i przyjeli to z pogoda ducha.

oczywiscie wszyscy inni powinni pominac ten znak,
ale nawet w pismie nie da sie wszystkiego wytlumaczyc,
chyba ze dodamy do tego objasnienia, ktore wlasnie czynie.

w Mowie Bozej wszystko jest proste i zrozumiale
bez zadnych slow uzywania, ktore choc tam jakos brzmia,
to i tak najwazniejsze, co i jak jak powiedziane.

nawet mniej wazna ich tresc rozumowa, ale wazniejszy przekaz
uczuciowy, ktory wszystko wyjasnia.

kocham cie ikselkus,
jacek

14. Data: 2018-02-22 11:04:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> wowczas o to bedzie dbal ktos inny, a jesli nawet nie,
> to sam Bog dbac powinien. Bog zaryzykowal, to ja tez ikselkus musze.

> bierzesz Ikselkus świat bardziej do rozumu, niż do serca.
> oczywiście, ze to jest logiczne, ale bardziej logiczne jest serce.

Nie w tym przypadku. Nie wolno kierować się jedynie sercem, kiedy chodzi o
życie.

--
XL

15. Data: 2018-02-22 11:07:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> troszeczke ku "slabszym" wschodnim ludom rece wyciagalissmy.
> fakt, ze Niemcy i Zydzi, jako ludy nazbyt zachlanne,
> sa chyba tylko siebie warci.
> nie, zebym tu im zaraz szatanskosc imputowal,
> jednak pokrewienstwo postepowania jest dosc widoczne,
> choc moze na niezbyt widocznych w swiecie płaszczyznach.
> i o ile Niemcy, jestem pewien, swoja wine widza,
> to Żydzi chyba nie za bardzo.
> powiem im wprost:
> może jeszcze raz Pana Jezusa ukrzyżujcie,
> skoro macie Nato ochotę:)
>
> to tyle ikselkus, co moge powiedziec na ten te mat:)

Niemiec Niemcem pozostanie i nie wolno ufać Niemcom jako narodowi. Także
jako prywatnym ludziom.
Wielu Żydów miało niemieckich znajomych, sąsiadów, przyjacioł - a jak
nastał Hitler, to wszyscy oni poszli za nim i nic się dla nich nie liczyło.

--
XL

16. Data: 2018-02-22 11:08:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> i zrozum, ze gdybys byla w takiej, jakiej oni sa, moglabys dosc podobnie pisac.

Nie.

?

--
XL

17. Data: 2018-02-22 11:12:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 11:07, XL pisze:

> Wielu Żydów miało niemieckich znajomych, sąsiadów, przyjacioł

A w Polsce polskich.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-02-22 11:16:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Wielu Żydów miało niemieckich znajomych, sąsiadów, przyjacioł - a jak
> nastał Hitler, to wszyscy oni poszli za nim i nic się dla nich nie liczyło.

A jak ci ,,zwykli fajni Niemcy" przyjechali z wojskiem do Polski, to
zabijali zwykłych ludzi tak sobie, ad hoc, jednym strzałem w głowę, a jak
szli chodnikiem, to zrzucali Polaka z chodnika na jezdnię gdy im pierwszy z
drogi nie ustąpił, albo zabierali małym Żydkom w getcie ziemniaki, ktore
udało im się ukraść z głodu (znam to z relacji ludzi w Kielcach) - a wiesz,
dlaczego to robili?
BO MOGLI. BO WOLNO. BO TU IM NIKT NIE PODSKOCZYŁ.
Tylko i wyłącznie dlatego!!!
NIEMCY.

--
XL

19. Data: 2018-02-22 11:19:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A w Polsce polskich.

http://prawy.pl/1153-rodzina-ulmow-polskie-swinie-kt
ore-przechowuja-zydow-1153/

--
XL

20. Data: 2018-02-22 11:35:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 11:07, XL pisze:

> Niemiec Niemcem pozostanie i nie wolno ufać Niemcom jako narodowi. Także
> jako prywatnym ludziom.
> Wielu Żydów miało niemieckich znajomych, sąsiadów, przyjacioł -

https://www.tvn24.pl/szanowny-panie-gistapo-czarno-n
a-bialym,817042,s.html

"Największym zagrożeniem był najbliższy Polak"

"Przed kim trzeba było być cicho w mieszkaniu, chodzić boso na
paluszkach w skarpetkach, nie ruszać się, żeby sąsiadka z dołu nie
usłyszała kroków w mieszkaniu"

"Wielu historyków zgodnie twierdzi, że przez nich Polacy w czasie wojny
mieli gorszą sławę od Niemców."

"Donosów było tyle, że gestapowcy nie byli w stanie zweryfikować
wszystkich informacji"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Polak Niemiec