Polak Niemiec

21. Data: 2018-02-22 12:27:14

Temat: Re: Polak Niemiec
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 11:04:06 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nie w tym przypadku. Nie wolno kierować się jedynie sercem, kiedy chodzi o
> życie.
>
> --
> XL

i tu jest problem, ikselkus. wszystko, dokladnie wszystko,
ma byc logiczne.
i co dziwniejsze, dokladnie tozsame z sercem.

jacek

22. Data: 2018-02-22 12:41:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://www.tvn24.pl/szanowny-panie-gistapo-czarno-n
a-bialym,817042,s.html

> "Największym zagrożeniem był najbliższy Polak"
>
> "Przed kim trzeba było być cicho w mieszkaniu, chodzić boso na
> paluszkach w skarpetkach, nie ruszać się, żeby sąsiadka z dołu nie
> usłyszała kroków w mieszkaniu"
>
> "Wielu historyków zgodnie twierdzi, że przez nich Polacy w czasie wojny
> mieli gorszą sławę od Niemców."
>
> "Donosów było tyle, że gestapowcy nie byli w stanie zweryfikować
> wszystkich informacji"

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Rada_Pomocy_Żydom

I licytuj się dalej.

--
XL

23. Data: 2018-02-22 13:11:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 12:41, XL pisze:

a-bialym,817042,s.html

> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Rada_Pomocy_Żydom
>
> I licytuj się dalej.

I po co znowu trollujesz?
Przecież ten link nie ma związku z tym, co napisałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2018-02-22 13:42:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 13:11:24 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

a-bialym,817042,s.html

> I po co znowu trollujesz?
> Przecież ten link nie ma związku z tym, co napisałaś.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

to bez trollowania.
Piotrze, zauwaz ze wiekszosc tych Zydow, ktorzy zamieszkiwali Polske,
byla obywatelami Rzeczpospolitej.
to nas zginelo najwiecej, bez wzgledu na pochodzenie.
to nasz kraj, Rzeczpospolita, poniosl najwieksze straty ludnosciowe
i materialne, w stosunku do liczby ludnosci i majatku Narodu.
pewnie, ze Polacy wydawali Zydow dla zwyklego zysku,
pewnie, ze Zydzi podziekowali nadobnie Polsce za wszelkja ich ochrone,
kiedy wermacht wkroczyl i z nazistami wspolpracowali,
zamiast isc z Polakami ramie wramie, by agresora odpedzic.
pewnie, ze w czasie wojny byly i takie sytuacje,
ktore mi tata z wiedzy dziadka opisywal. moze przytocze:
Niemcy ustawili w kolko w Rajgrodzie zydowm a polakow na zewnatrz.
dali im szpadle i kazali chodzacytch w kolko zydow zabijac.
pewnie, ze jeden czy drugi polak dostal kulke w leb.
pozniej dopelniano kazni; zydzi byli juz martwi,
polacy, nawet ktorzy przezyli, martwi byli tez.
zyli,l oczywiscie ze zyli, jesli mozna tak w ogole
o zyciu powiedziec.

moglbym ci opisac jak to bylo, kiedy ruskie... a nawet przed...

kiedy sie kapneli... jak to bylo z jedwabnem.. albo po...

zostawmy to moze, morze, moze...

jacek

25. Data: 2018-02-22 14:38:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

a-bialym,817042,s.html

> I po co znowu trollujesz?
> Przecież ten link nie ma związku z tym, co napisałaś.

Ma - z tym, co ty pitolisz.

--
XL

26. Data: 2018-02-22 14:40:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> moglbym ci opisac jak to bylo, kiedy ruskie... a nawet przed...
>
> kiedy sie kapneli... jak to bylo z jedwabnem.. albo po...

Daruj sobie, Jacku. Do tego trolla nic nie trafi - on tu jest tylko aby
,,protestować", niezaleznie od tego, co przeczyta.

--
XL

27. Data: 2018-02-22 15:07:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 14:38, XL pisze:

> Ma - z tym, co ty pitolisz.

Ponownie wytłumaczę ci to łopatologicznie. Będę się starał używać
prostych konstrukcji, żebyś dała radę zrozumieć.

Piszesz, że wszyscy Niemcy to zło. To jest zwykłe chamskie kłamstwo. Nie
wszyscy.

Ja ci podaję przykład, że wśród Polaków też były kanalie (i nadal są) i
jakoś na tej podstawie nie uważasz, że wszyscy Polacy to zło.
Jesteś niekonsekwentna. To bardzo dziwne i nielogiczne.

A ty w odpowiedzi podajesz mi linka, że są też Polacy uczciwi. To bez
sensu, bo nigdy nie twierdziłem, że takich nie ma.

Więc albo celowo trollujesz, albo nie jesteś w stanie zrozumieć sensu
kilku napisanych kolejno po sobie zdań. Najwyraźniej limit zdań do
ogarnięcia zmniejsza się u ciebie wraz z upływem czasu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2018-02-22 17:24:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Piszesz, że wszyscy Niemcy to zło

Kłamiesz.

29. Data: 2018-02-22 18:28:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 17:24, XL pisze:

> Kłamiesz.

"Niemiec Niemcem pozostanie i nie wolno ufać Niemcom jako narodowi.
Także jako prywatnym ludziom."

Ewidentnie masz psychiczne problemy. Osobowość mnoga, albo wyjątkowo
niski poziom inteligencji. Albo i jedno i drugie. Trollować też trzeba
umieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2018-02-22 18:33:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> "Niemiec Niemcem pozostanie i nie wolno ufać Niemcom jako narodowi.
> Także jako prywatnym ludziom."

Wstaw jeszcze to ,,wszyscy", które wyciąłeś :->

> Ewidentnie masz psychiczne problemy. Osobowość mnoga, albo wyjątkowo
> niski poziom inteligencji. Albo i jedno i drugie. Trollować też trzeba
> umieć.

Miszczu!

--
XL