Polański wyrzucony - nareszcie!

31. Data: 2018-05-13 23:31:11

Temat: Re: Polański wyrzucony - nareszcie!
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 22:22:43 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A ja czytałam także te nakazane. Dzięki temu byłam świadoma Zła. Trzeba
> wiedzieć, co się odrzuca i dlaczego. Trzeba poznać język swojego wroga.

ikselkus, tak na powaznie, to ja moge z Toba dyskutowac lub nie dyskutowac,
bo najczesciej to czy Ty, czy ja mam racje, jest tak samo dla mnie nieistotne,
jak istotne.

po prostu trudno jest toczyc zawziete polkemiki z poldruga polowa siebie.

32. Data: 2018-05-13 23:36:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 22:21, XL pisze:

> A ja czytałam także te nakazane. Dzięki temu byłam świadoma Zła.
> Trzeba wiedzieć, co się odrzuca i dlaczego. Trzeba poznać język
> swojego wroga.

Dokładnie! To samo dotyczy kobiet i mężczyzn! :)

LeoTar Gnostyk

33. Data: 2018-05-13 23:38:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 23:31, j...@o...pl pisze:

> [...]
> dla mnie nieistotne, jak istotne.
>
> po prostu trudno jest toczyc zawziete polkemiki z poldruga polowa

Bo jesteś emocjonalnie kobietą, jacku. Nie jesteś mężczyzną...

LeoTar Gnostyk

34. Data: 2018-05-13 23:46:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 22:24, XL pisze:

> Oczywiście, że to było przerysowanie - UMYŚLNE. Żeby pokazać, do
> czego prowadzi NIEODPOWIEDZIALNE wybaczanie.

A kto WYCHOWAŁ nieodpowiedzialnego Polańskiego...? A matka, która wie
najlepiej jak wychowywać dzieci i skutecznie eliminuje ojca z wychowania
i syna i córki.

LeoTar Gnostyk

35. Data: 2018-05-13 23:59:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 22:24:45 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Oczywiście, że to było przerysowanie - UMYŚLNE.
> Żeby pokazać, do czego prowadzi NIEODPOWIEDZIALNE wybaczanie.
>
> --
> XL

iksekus, Ty mozesz mowic co chcesz, i nawet do tego przekonywac mnie nie musisz.
przy calej wspolbieznosci dosxc xczesto mamy rozne opinie.
jak juz pojdziesz do Nieba, ocenisz kto z nas mjal wiecej lub mniej racji.
tylko ze wowczas takie podejscie bedzie dla ciebie tak irracjonalne.
ze az sama z siebie i ze mnie dobrodusznie sie posmiejesz, choc w zadnym przypadku
nie bedzie to smiech czy smialosc.

36. Data: 2018-05-14 00:13:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 23:38:50 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Bo jesteś emocjonalnie kobietą, jacku. Nie jesteś mężczyzną...

wiesz, moze emocjonalnie masz racje.
moze jestem tylko aż czlowiekiem?

37. Data: 2018-05-14 00:23:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> iksekus, Ty mozesz mowic co chcesz, i nawet do tego przekonywac mnie nie musisz.
> przy calej wspolbieznosci dosxc xczesto mamy rozne opinie.
> jak juz pojdziesz do Nieba, ocenisz kto z nas mjal wiecej lub mniej racji.

Nie jest mi to do niczego potrzebne teraz, to tym bardziej w Niebie.

> tylko ze wowczas takie podejscie bedzie dla ciebie tak irracjonalne.
> ze az sama z siebie i ze mnie dobrodusznie sie posmiejesz, choc w zadnym
> przypadku nie bedzie to smiech czy smialosc.

Jak już pójdę do Nieba...
Ja raczej tam nie trafię.
Nie uważam, abym zasługiwała. Z różnych powodów.
A co do samego Nieba - sprawy doczesne raczej zostawia się za sobą, idąc
tam, więc ani śmiechu, ani pośmiechu, ani śmiałości tam nie wniosę ze sobą.
Wątpię nawet, czy to, co łączyło ludzi w doczesnym życiu, łączy ich także w
Niebie - skoro przed ołtarzem przysięgamy ,,póki śmierć nas nie rozłączy".
Trudne to są sprawy.

--
XL

38. Data: 2018-05-14 00:23:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2018 o 00:13, j...@o...pl pisze:

> wiesz, moze emocjonalnie masz racje. moze jestem tylko aż
> czlowiekiem?

Gdybyś był Świadomym Człowiekiem to nie poniżałbyś własnej płci a
ubóstwiał wyłącznie kobiet. Nadal pozostajesz pod wpływem matki - nie
pozwolono ci przeciąć łączącej ciebie z nią pępowiny. Przez nieświadome
błędy wychowawcze - nie twoja wina.

LeoTar Gnostyk

39. Data: 2018-05-14 21:39:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/05/2018 o 21:22, XL pisze:

> Upie.

upierdolilas sie, ok

--

gazebo

40. Data: 2018-05-27 02:29:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 maja 2018 00:23:48 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nie jest mi to do niczego potrzebne teraz, to tym bardziej w Niebie.

> Jak już pójdę do Nieba...
> Ja raczej tam nie trafię.

Trafisz - po prostu Ci sie nalezy:)

> Nie uważam, abym zasługiwała. Z różnych powodów.

Ale ja uuwazam - to powinno wystarczyc:)

> A co do samego Nieba - sprawy doczesne raczej zostawia się za sobą, idąc
> tam, więc ani śmiechu, ani pośmiechu, ani śmiałości tam nie wniosę ze sobą.

my nie mozemy tam nic, prawie nic, wniesc - w Niebie panuje inna logika.
na Ziemi, poki co, a moze i na zawsze, mozemy sie co najwyzej do niej zblizyc.

> Wątpię nawet, czy to, co łączyło ludzi w doczesnym życiu, łączy ich także w
> Niebie - skoro przed ołtarzem przysięgamy ,,póki śmierć nas nie rozłączy".
> Trudne to są sprawy.

to akurat, dla mnie, nie problem - zawsze uważałem, ze mąż nie opuszcza zony.
natomiast zona, moim zdaniem, w pewnych sytuacjach opuścić męża może.
choć mąż, ale pewnie nie ja, tez może opuścić żonę, jeśli świadomie ona działa
na jego szkodę; prawdziwa szkodę, a nie jakieś tam romanse, czy coś w tym stylu.

pozdrawiam Cie ikselkus,
jacek

Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom
Ania Lipek