Polecam artykul

1. Data: 2003-07-10 18:31:16

Temat: Polecam artykul
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Kwestia drogich i tanich kosmetykow - moze juz bylo, ale mysle, ze
ciekawe :-)

http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
ul=1490&Strona=1

Gosia

1. Data: 2003-07-10 20:52:59

Temat: Re: Polecam artykul
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> Kwestia drogich i tanich kosmetykow - moze juz bylo, ale mysle, ze
> ciekawe :-)
>
> http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
ul=1490&Strona=1

Bardzo interesujace, szczegolnie te listy produktow identycznych w
roznych markach ^_^ Rozbawilo mnie tez to, ze kredki do oczu produkuja
Faber-Castell i Schwan Stabilo - mam tony ich olowkow...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-11 06:36:55

Od: "AQA" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to zdziercy,to jest po prostu szok, że produkcja pomadki z Chanel lub
Loreala kosztuje 1 zł!

AQA

1. Data: 2003-07-11 07:19:59

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AQA" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> A to zdziercy,to jest po prostu szok, że produkcja pomadki z Chanel lub
> Loreala kosztuje 1 zł!

No bo co w takiej pomadce moze byc innego niz w pozostalych? Wszystkie
bazuja na tluszczach, barwnikach itp (tak mysle sobie laicko). A mnostwo
pieniedzy placisz za droga kampanie reklamowa, logo znane na calym swiecie,
drogie w utrzymaniu laboratoria, drogie opakowanie samej zawartosci itp.
Jasne, ze dany produkt moze byc lepszy niz tanszy, to oczywiste, ale tez nie
powinno nas bulwersowac, jesli nie jest :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-11 07:28:42

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Jasne, ze dany produkt moze byc lepszy niz tanszy, to oczywiste, ale
> tez nie powinno nas bulwersowac, jesli nie jest :)

Tylko, jak tam napisano, jest lepszy przez krótki czas, bo tańsze marki
rónież dostają najnowsze rozwiązania, tylko później.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-07-11 07:33:57

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Tylko, jak tam napisano, jest lepszy przez krótki czas, bo tańsze marki
> rónież dostają najnowsze rozwiązania, tylko później.

No wlasnie :) Swiat idzie do przodu :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-11 10:51:24

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w

> No bo co w takiej pomadce moze byc innego niz w pozostalych?

No wlasnie, sami pisza, ze nic :-)
W tym momencie znow pochwale Celie, ktora tez jest wymieniona w
artykule, za szminke, ktora kosztowala niecale 6 zlotych i jest
najlepsza z tych, jakie mam. Latem uzywam raczej blyszczyka, ale na
jesien znow w Celii sie obkupie :-)

Gosia

1. Data: 2003-07-11 11:00:26

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam celi maseczke wybielajaca z kwasami owocowymi i jest
rewelacyjna.Zostawoiam ja na cala noc i rniutko mam gladziutka buske;)
polecam
Agatka

1. Data: 2003-07-11 18:30:06

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:belofi$m6a$1@atlantis.news.tpi.pl:

> No bo co w takiej pomadce moze byc innego niz w pozostalych?

Teoretycznie nic, ale mimo wszystko wolę wydać więcej na produkt, który
jest ciekawie reklamowany i ma ładne opakowanie. Widać jestem podatna
na sugestywny, dobry marketing;)

--
pozdrowienia od mips

Lysanel jeszcze raz