Polecam ksiazke

1. Data: 2000-09-01 06:39:06

Temat: Polecam ksiazke
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Mariangela Rinaldi, Mariangela Vicini "Smacznego Ojcze swiety", wyd.
Ksiegarnia sw. Wojciecha, Poznan 2000

Podtytul: "Ascetyczne posty, historyczne biesiady, lakomstwo i asceza
przy papieskich stolach"

Zwlaszcza dla tych, ktorych interesuja nie tylko przepisy, ale takze
historia sztuki kuchennej i kultura kulinarna.
Wparawdzie podane w ostatnim rozdzaile ulubione przez Jana Pawla II
potrawy kuchni polskiej nieco mnie zdziwily, ale sadze, ze
sredniowieczne i renesansowe potrawy wloskie sa dobrze opisane.

Wladyslaw
--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-09-02 02:17:30

Temat: Re: Polecam ksiazke
Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>potrawy kuchni polskiej nieco mnie zdziwily, ale sadze, ze
>sredniowieczne i renesansowe potrawy wloskie sa dobrze opisane.

Po angielsku ukaze soe dopier w Listopadzie. Jestem dumny jak paw.

1. Data: 2000-09-02 09:56:32

Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można kupić wysyłkowo ?
Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potrawy kuchni polskiej nieco mnie zdziwily, ale sadze, ze
> sredniowieczne i renesansowe potrawy wloskie sa dobrze opisane.

Nietypowe sledzie - bedzie dlugie!
Szukam przepisow na gofry
jarzebina - kiedy dobra
herbata