Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.

1. Data: 2014-12-06 22:37:14

Temat: Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do wymiany baterii wannowej naściennej.
Mieszkanie jest wynajmowane, więc nikt specjalnie nie szanuje, a ja nie
chcę przeinwestowywać w cuda, a przede wszystkim jeździć tam co 2 lata i
wymieniać całą baterię. Na razie rozważam armaturę krakowską model
Symmetric. Zaletą są osobne kurki dla ciepłej i zimnej wody, bo można
przez kolejne dziesięciolecia wymieniać głowice i bateria musi działać.
Nie wiem tylko jak z przełącznikiem na prysznic - czy też jest wymienna
wkładka. Lub polećcie coś lepszego - tańszego i trwalszego, prostszego w
konserwacji na przestrzeni kolejnych kilkunastu lat.

2. Data: 2014-12-07 18:57:58

Temat: Re: Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-06 22:37, Poldek pisze:
Hansgrohe.
I nie widzę ma alternatywy.
Bateria ścienna z przełącznikiem eksploatowana bez wymiany uszczelek
przez ok 15 lat w Niemczech.potem Trafiła do mnie na kolejne 10.Ja już
niestety musiałem wymienić uszczelki- woda podła.
Chińczyk kupiony w Obi padł mi z chwilą podłączenia- przecieki i
wycieki.Cóz, kosztował 100zeta.
Deante, ok, działa już 4 rok bez awarii, ale szumi i wajcha jakby
skokowo się porusza.
I tak to z tym już jest...

3. Data: 2014-12-07 19:52:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Dec 2014 18:57:58 +0100, Frez napisał(a):

> Hansgrohe.
> I nie widzę ma alternatywy.
> Bateria ścienna z przełącznikiem

Czy ona ma ruchomą wylewkę? - szukam baterii wannowej z przełącznikiem i
koniecznie ruchomą wylewką... Te nieruchome wylewki przyprawiają mnie o
wściekłość, wystając nad wanną podczas kąpieli.

4. Data: 2014-12-07 20:53:42

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-07 19:52, XL pisze:

> Czy ona ma ruchomą wylewkę? - szukam baterii wannowej z przełącznikiem i
> koniecznie ruchomą wylewką... Te nieruchome wylewki przyprawiają mnie o
> wściekłość, wystając nad wanną podczas kąpieli.

Sprawdź w jakimś katalogu. Zamontuj baterię w takim miejscu,żebyś
wstając nie dziurawił sobie nerek.

5. Data: 2014-12-08 00:01:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Dec 2014 20:53:42 +0100, Frez napisał(a):

> Sprawdź w jakimś katalogu. Zamontuj baterię w takim miejscu,żebyś
> wstając nie dziurawił sobie nerek.

Też mi rada! Rurę mam dokładnie w połowie długości wanny - mam rury w
ścianie przestawiać z powodu durnej baterii? No śmieszny jesteś.
Jeszcze za komunizmu miałam baterię z ruchomą wylewką, ale się z latami
zużyła. Od tej pory mam z nieruchomą, no i szlag mnie trafia, bo nie można
już nigdzie kupić takiej, jak miałam. Nie wiem, co za problem zrobić coś
tak prostego w TAK nowoczesnym rzekomo świecie, a tyle lat temu ruchoma
wylewka baterii wannowej w sklepie to było coś banalnego po prostu :->

6. Data: 2014-12-08 00:07:14

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> wylewka baterii wannowej w sklepie to było coś banalnego po prostu :->

uzycie googla lub innej wyszukiwarki dałoby Ci odpowiedź szybciej niż
napisałaś to marudzenie

http://lmgtfy.com/?q=bateria+wannowa+ruchoma+wylewka

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

7. Data: 2014-12-08 10:15:12

Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Frez wrote:
> [...]
> wycieki.Cóz, kosztował 100zeta.
> Deante, ok, działa już 4 rok bez awarii, ale szumi i wajcha jakby

Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna.
Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.
No i do krakowskiej w każdym sklepie kupię głowicę za 6 zł (zwykłą) lub
11 zł (jeśli ceramiczna) i samodzielnie w razie potrzeby wymienię w 10
min. Czy w grohu to jest też tak łatwe i tanie?

8. Data: 2014-12-08 16:14:21

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.

Dobrze, ze moje nie umieją czytać.

9. Data: 2014-12-08 16:23:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Dec 2014 10:15:12 +0100, Poldek napisał(a):

> Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna.

:-D
:-D
:-D

10. Data: 2014-12-08 16:40:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Dec 2014 23:07:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> uzycie googla lub innej wyszukiwarki dałoby Ci odpowiedź szybciej niż
> napisałaś to marudzenie
>
> http://lmgtfy.com/?q=bateria+wannowa+ruchoma+wylewka

Chcę kupić w sklepie stacjonarnym - takie rzeczy to ja kupuję tylko
pomacawszy.

zmywarka
Ekogroszek z Castoramy - badziewie :-/
Niby banał- jak zwentylować piwnicę?
ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
Ekolo!