### Polip szyjki macicy###

1. Data: 2004-05-20 15:45:56

Temat: ### Polip szyjki macicy###
Od: "Kachna" <klusia99[kasuj]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym tygodniu była u ginekologa, który powiadomił mnie ze mam polipa szyjki
macicy, którego najchętniej by usunął. I tu moje pytanie:

# co to jest ( lekarz nie potrafił a może nie chciał udzielić mi takiej
informacji ani też skąd to się bierze),

#czy jest konieczność usuwania tego ( dodam ze jestem przed miesiączką)

# do czego może prowadzić usunięcie w przyszłości

# czy usunięcie polipa ze skierowania od ginekologa do szpitala jest płatne
? ile ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi

2. Data: 2004-05-20 20:49:12

Temat: Re: ### Polip szyjki macicy###
Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pare lat temu moja bratowa miala polipy, ktore powodowaly niewielkie
brudzenia. Lekarz zalecil uuniecie poniewaz jak twierdzil z czasem moglyby
doprowadzic do zakazen itp. Nie wiadomo skad sie to wzielo, po prostu
naroslo i juz. Zostaly usuniete w szpitalu bezplatnie, pozniej chodzila na
zmiany opatrunkow i do dzis jest wszystko ok.

pozdrawiam Basia

Niepokojace wyniki z moczu u niemowlaka-prosze o pomoc!
sauna i solarium
Nietypowe pytanko o zazywanie tegretolu...
operacja plastyczna uszu
Łupież pstry