Polowanie na dudki :-)

1. Data: 2012-05-19 09:25:03

Temat: Polowanie na dudki :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dudki na moim podwórku już się rządzą, jak tylko ktoregoś "ustrzelę",
zamieszczę fotki :-)

2. Data: 2012-06-09 18:17:32

Temat: Re: Polowanie na dudki :-)
Od: "Ponury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dudki na moim podwórku już się rządzą, jak tylko ktoregoś "ustrzelę",
> zamieszczę fotki :-)

Co z dudkami?!
Żądam fotek!

Jacek

3. Data: 2012-06-09 19:45:33

Temat: Odp: Polowanie na dudki :-)
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ponury" ma powody do zmartwień:

> Co z dudkami?!
> Żądam fotek!

Moja Luba, jak ich nie wymaca w kieszeni zara wali z liścia
:-((((((((((((((((((((

zdroofka Johnny

4. Data: 2012-06-11 18:40:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Jun 2012 20:17:32 +0200, Ponury napisał(a):

> Co z dudkami?!
> Żądam fotek!

Kurczę, koty u sąsiadów się rozmnożyły, przychodzą do nas i dudki się chyba
wyniosły dokądś :-(((

--
XL

5. Data: 2012-12-08 08:26:21

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:1fosh4mvfhtkd.11kuwu3z2tean.dlg@40tude.net,
niejaki(a): Ikselka z adresu <i...@g...pl> napisał(a):

> Kurczę, koty u sąsiadów się rozmnożyły, przychodzą do nas i dudki się
> chyba wyniosły dokądś :-(((

Pewnie do Zakopanego :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

6. Data: 2012-12-08 21:15:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Dec 2012 09:26:21 +0100, Dziadek napisał(a):

> W artykule news:1fosh4mvfhtkd.11kuwu3z2tean.dlg@40tude.net,

> Pewnie do Zakopanego :)

Zaktualizowałam wątek, zdjęcia niedługo.
(by XL)

7. Data: 2012-12-13 15:02:32

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-08 22:15, Ikselka pisze:

> Zaktualizowałam wątek, zdjęcia niedługo.

Na razie czujemy się wystrychnięci na dudka :-(
Czekam nie tracąc nadziei.
Jacek

8. Data: 2012-12-13 18:23:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Dec 2012 16:02:32 +0100, Jacek napisał(a):

> Na razie czujemy się wystrychnięci na dudka :-(
> Czekam nie tracąc nadziei.
> Jacek

Choć mi od poniedziałku grypa oczy mgli, spróbuję dziś się zmobilizować.
(by XL)

9. Data: 2012-12-13 19:35:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Dec 2012 19:23:47 +0100, Ikselka napisał(a):

> Choć mi od poniedziałku grypa oczy mgli, spróbuję dziś się zmobilizować.

...co właśnie uczyniłam.
Z góry przepraszam za kiepską ostrość, musiałam szybko reagować na nagłe
pojawienie się obiektów, podkradać się do nich było trudno, a i odległość
spora, cóż, bliżej podejść się nie dało - no ale SĄ:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1362869

:-)
(by XL)

10. Data: 2012-12-17 11:37:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Dec 2012 20:35:09 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> pojawienie się obiektów, podkradać się do nich było trudno, a i odległość
> spora, cóż, bliżej podejść się nie dało - no ale SĄ:

I cóż? - tyle było zawodu, zwatpienia z powodu braku zdjęć, a teraz żadnego
aplauzu? //przeciez tłumnie oglądacie, 200 wejść to jest coś 3333-)
--
XL

Tuje wysychają
ropuchy i żaby w ogródku