Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!

1. Data: 2017-08-26 11:41:11

Temat: Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Wciąż i wciąż tj. codziennie!!! nadają filmy i programy o Hitlerze, wcale nie
potępiające, niby tylko poznawcze, ale skupiające się na jego LUDZKICH cechach
psychologicznych, podkreślające indywidualność, zdolności przywódcze itp - na Polsat
Viasat History!
TO TRZEBA ZAKOŃCZYĆ!

2. Data: 2017-08-26 11:52:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Następne dwa odcinki o zbrodniarzu właśnie na antenie. Dosyć tego. W poniedziałek
zgłaszam do Rady Mediów Narodowych, bo za chwilę PVH zacznie wpajać Polakom
wspaniałość Stalina i Berii!

3. Data: 2017-08-26 12:06:04

Temat: Re: Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-26 o 11:52, i...@g...pl pisze:
> Następne dwa odcinki o zbrodniarzu właśnie na antenie. Dosyć tego. W poniedziałek
zgłaszam do Rady Mediów Narodowych, bo za chwilę PVH zacznie wpajać Polakom
wspaniałość Stalina i Berii!

I myślisz, że dzięki temu ktoś pomyśli, że nie jesteś faszystką? LOL :)
To tak nie działa.
U was jest tak samo z gejami, chodzicie po ulicach i krzyczycie "śmierć
pedałom", a i tak wszyscy wiedzą dlaczego tak się nimi ciągle
interesujecie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-08-26 13:30:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tak, mule - albowiem jestem pedałem i faszystką, dwoje w jednym.

To, że plujesz wokoło wyzywając od faszystów nie znaczy, kim jesteś. To po prostu
twoja faszystowska metoda na ogłupianie ludzi. Tylko słabo działa już - jeszcze tylko
na 20% Polaków, zwolenników POtuszczonej postkomuszej hałastry plus 6% - zwolenników
partyjki samozwańczego "ekonomisty" Swetru.
Reszta Polaków da wam wkrótce popalić.

https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

5. Data: 2017-08-26 13:33:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No i - oczywiście ten "ktoś" to ty?
NIE POMYŚLI.
Musiałbyś w ogóle mieć zdolność myślenia - ale to byłoby dla ciebie samobójcze...

6. Data: 2017-09-01 00:34:23

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Znowu teraz.

7. Data: 2017-09-05 02:59:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 sierpnia 2017 12:06:05 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> U was jest tak samo z gejami, chodzicie po ulicach i krzyczycie "śmierć
> pedałom", a i tak wszyscy wiedzą dlaczego tak się nimi ciągle

dlaczego niby mielibysmy sie gejami interesowac nadmiernie?
wytlumacz, bo za bardzo nie rozumiem.

jacek

No!
Autyzm to następstwo szczepień - badania.
dlaczego?
NOWE idzie... upsss, PRZYSZŁO!
Wakcynolog firmy Merck mówi PRAWDĘ o szczepionkach.